Even voorstellen, Sylvia & Ursula

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Esther

Bericht door Esther » za 16 jun 2007, 18:34

Nou vandaag dus langs geweest, wat een scheetje is dat veulen zeg!! Die wilde direkt al bij mij op schoot kruipen!! Wat een schatje!!
Ursula ziet er ook fantastisch uit!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Sylvia&Ursula

Bericht door Sylvia&Ursula » za 16 jun 2007, 19:36

Erwin, het was idd echt super mooi om bij de geboorte van Dizora te zijn, ik was zo blij :D !! Vandaag heb ik weer voor het eerst op Urs gereden, was erg fijn!! Het waren maar 5 a 10 minuutjes, maar toch ging het al erg goed, terwijl Dizora toch nog maar een weekje jong is!! Dizora is zo lief :D !!! Maandag weer en dan gaan we weer wat langer proberen te rijden!!!
erwin&co

Bericht door erwin&co » zo 17 jun 2007, 10:52

okee cool ... hoe laat ga je maandag want dna kom ik ff kijken als ik al klaar met werken ben.
Sylvia&Ursula

Bericht door Sylvia&Ursula » zo 17 jun 2007, 18:08

Erwin, Ik ben morgen (maandag) de hele dag vrij :D dus ik ga al vroeg! Ik hoop dat we morgen weer even gaan rijden met Urs, maar Marjan moet er ook bij zijn en ze wist niet of ze op tijd kon komen! We bekijken het morgen wel even, anders kom je gewoon zowiezo kijken bij de les! Dinsdag en Woensdag ben ik er ook want dan moet ik Urs ook doen, misschien gaan we het dan ook weer proberen!! We bekijken het met de dag... Zie je morgen ..... :wave:
Plaats reactie