Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
Reinou
- Beheerder
-
Contacteer:
Bericht
door Reinou » za 19 mei 2007, 16:36
Fijn dat het zo makkelijk gaat met jullie veulens.
Ik denk dat we Karlientje met een week of 2/3 ook wel weer eens onder het zadel zullen pakken. Aangezien Woudina dan toch pleite is

Zoals het nu gaat denk ik niet dat Damaris er een groot probleem van gaat maken, dat kleine ding is zo dapper! Maar Karlien kennende zal die er wel weer aanleiding voor zien om even lekker flauw te doen. Leuk hè fjorden

Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann 
-
Esther
Bericht
door Esther » za 19 mei 2007, 18:53
Nou, Tea maakt zich dus niet heel sterk of zo, die blijft echt goed te rijden, dat is wel erg fijn..
Maar Djinty is niet echt een held. Zij schreeuwde dus wel de hele tijd, echt bijna geen moment stil. Ik maar een beetje praten tegen Tea dat ze het misschien niet zo goed zou horen, werkte wel een beetje.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
-
Dreeke
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Dreeke » za 19 mei 2007, 19:24
Vinga geeft er echt geen bal om. sluit ik Dakota op in stal terwijl Vinga lekker rustig op de poetsplaats staat, ze hoort hem wel roepen maar ze geeft zelf geen antwoord en loopt zo met mij mee het erf af.
Na een poosje raakt ze wel wat paniekerig want dan duurt het te lang.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
-
Leentje
Bericht
door Leentje » zo 20 mei 2007, 09:01
die zal wel denken Dree,lekker jou ff voor haarzelf

Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
-
Jeempie
-
Contacteer:
Bericht
door Jeempie » di 22 mei 2007, 07:43
Na 10 dagen heb ik Jamie weer gelongeerd met het veulen erbij. Die werd bekaf want hij mocht van zijn moeder niet een rondje overslaan. 's Avonds met voertijd wil hij niet altijd mee de box in. Hij blijft dan wat op en neer lopen over het gangpad en bij de andere paarden snuffelen. Ma vindt het goed tot haar voerbak leeg is. Vorige week heb ik ook al weer eens gereden met Jamie met het veulen los erbij, maar toen ging hij steeds de bak uit, terug naar de schuur. Ik probeer deze week weer een keer te rijden met Draumann nog in de wei.
Zortin Z1 + 10 alweer!

Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !