Zomernummer
Ik heb 'm gister ook al van de eigenaar gekregen! Leuke uitgave inderdaad, staat veel informatie in over van alles, erg handig 

viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
ik vind het wel jammer dat Yuurtje er wee rniet instond... Heb toch stiekum iedere keer hoop, want van bon wil hem iedere keer op de foto maar ja 
Valt mij wel op dat sommige paarden er al vaker ingestaan hebben (voogaande jaren) en andere nooit. MAarja jammer dan.
Vond ook dat de hengstenfoto's wel mooi waren!! En leuk dat het shwoteam erin stond inderdaad

Valt mij wel op dat sommige paarden er al vaker ingestaan hebben (voogaande jaren) en andere nooit. MAarja jammer dan.
Vond ook dat de hengstenfoto's wel mooi waren!! En leuk dat het shwoteam erin stond inderdaad

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Haha, ja ik wacht ook elke keer weer of Odin er instaatlientje schreef:ik vind het wel jammer dat Yuurtje er wee rniet instond... Heb toch stiekum iedere keer hoop, want van bon wil hem iedere keer op de foto maar ja

Maar het was een goed informatief boekje vond ik

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Ik zou het nog maar eens doorgeven, bij mij hadden ze hem ook pas door na 3x bellen, ik heb het idee, dat ze dat gewoon op een kladpapiertje schrijven onder het telefoneren. En die raken makkelijk kwijt! Gewoon even bellen! de aanhouder wint!Marijke&Rosco schreef:Ik wil ook, maar krijg het boekje gewoon niet meer binnen. Vorige keer ook niet. Heb al 2 keer een adreswijziging doorgeven....
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel