Andrea ik las je topic, jee wat flauw allemaal zeg. Dat is wel (weer) een bevestiging dat je er goed aan doet om Dakoot daar weg te halen! Ik had het al helemaal gehad met die man toen ik die verhalen van je over die katjes las. Akelige man.
Katinka met reus Djinty

Leuk, ben benieuwd hoe ze het in haar nieuwe stalletje gaat hebben!
Ik ben echt zó blij als het weer wat beter wordt en de klok weer verzet wordt. Dan heb je tenminste ook nog wat aan de avonden! Mijn eerste prio is om Yanneke weer op te pakken en daarvoor/daarna even met D-tje Dion aan de slag te gaan. Hopelijk is hij dan zadelmak als Djimmbo (op een nog steeds nader te bepalen datum) weer in NL is. Ik ben heel benieuwd hoe de D-tjes het gaan doen. Dion is maar een bange poeperd, die moet je echt meekrijgen op je stem en vertrouwen. Groot verkeer is hij gelukkig niet bang voor dus dat scheelt. Ach, nog een paar maanden en we weten allemaal meer
Ik ben wel een beetje in twijfel of ik meteen een 'nieuw' zadel wil gaan kopen. Djimm is wel een maatje Yanneke dus ik gok dat haar zadel wel redelijk tot goed op hem zal liggen. Echterrr op Yannes ligt hij als gegoten en volgens de zadelmaker moest ik er zuinig op zijn. Dus misschien is het wel verstandig om een 'nieuw' (bruin

) Wintec vzh-zadel te kopen. Kan ik ook nog eens in de bruine set op Yannes, ook leuk natuurlijk