Hier de twee Fjes (tja de ene is een neppert) en aanvullende B ook naar huis gehaalt...eerst Flam bij de voerbak weggetrokken in het land...ja hoor, schoenen koppie onder, liep zo mn schoenen in, de modder. Flam halster om en mee naar het draad waar Bink al stond te wachten. Toen Flower grijpen, maar die dacht even: Dáág, dus flam ook het touw over dr hals en hup Flower bij dr kladden grijpen. Je zag Flam denken: "nou..eh..als je dan toch niks met mij gaat doen, dan ga ik weer even verder eten, doei"
Zag mezelf alweer mijn schoenen verzuipen....dat dacht ik niet. Draad open gedaan, Bink en Flower mee en toen dacht Flam "ojee, ze gaan zonder me", dus ook die gegrepen en met drie poownies aan de hand naar huis gestiefeld...braaf spul bij elkaar.
Thuis het Fje even gekortwiekt en alles geborsteld en daarna beide dames op stal, zodat ik meneer kon rijden. Die was ze spontaan kwijt, druk, voorzichtig hinniken

..tot hij ze zag staan in de stal, toen was het goed, kuddebeesten

En nu staan ze met zijn drieën in de loopstal...Flower constant te miepen en meppen naar de buren (diverse Gtjes), Bink 'zijn' dames net te beschermen tegen de nieuw bijgekomen Gtjes uit Anderen en Flam...ach die zal het allemaal wat, vind het mooi, maakt zich niet druk...easygoing. Hopelijk lukt het morgen de containerstallen klaar te krijgen...dan kunnen ze daar in.
Flam overigens vandaag kunnen meten op ca. 1,40
Vraagt zostraks Theo nog zo lief en haast licht bezorgd: 'Zal ze nog wel groter worden?'....eh, ze is 1,5 jaar...dat hóóp ik toch van wel.