Tsja zoals de titel al zegt, mijn jongens zijn Z1

.
Vorig weekend heb ik ze allebei nog in de M2 gestart en ik zat zondagmorgen te denken wanneer zal ik over gaan, en ik dacht ach wat ik ga het gewoon doen! Heb ze gelijk bijgeschreven voor dit weekend en de hele week lekker op de proefjes voorbereid gisteren was het dus zover!
De vuurdoop was voor Amaretto die had de hele week een pak werk gehad en was gelukkig braaf. De eerste proef ging fijn en we scoorden 206 punten

in de tweede proef zaten wat slorigheidjes, hij was ook iets minder scherp, we hadden 196, maar mijn weekend kon al niet meer stuk, ik was zo trots op mn vos !!!!
Vandaag was Armani aan de beurt. Ook hier ging de eerste proef heel fijn, we hebben de 3de prijs gewonnen met 214 punten

en in de tweede proef was hij toch wat moe, paar kleine foutjes, we hadden 203. Net niet dus ;-) . Al met al een superweekend en voor beiden is de eerste wp binnen in het Z1

!! Ik ben echt onwijs trots op mn jongens!! Hier een paar foto's. Van Am zijn ze uit de proef, van Armani van het losrijden want er was vandaag niemand om foto's te maken: