Paarden vrachtwagentje huren
Paarden vrachtwagentje huren
Ik wil deze zomer een weekend weg met Dani. Ik ben alleen niet in het bezig van aan trailer en ook geen auto die een trailer kan trekken. En ook geen E achter B rijbewijs. Mijn enige optie is dus een vrachtwagentje waar je met je B rijbewijs in mag rijden. Heeft er iemand enig idee waar ik die in de randstad kan huren?
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Re: Paarden vrachtwagentje huren
Nancy had er toen een voor de strandrit, moet je die fkes vragen.
http://www.anemone.nl/pages/nl/verhuur/ ... aarden.php
- rocky&moby
anemone moet je voor de zomer heel optijd reserveren, even een tip haha.
google even dan kom je er ook zo 3 / 4 tegen, voor een weekje wel aardig prijzig, zou je bijna beter een taxi kunnen overwegen.
google even dan kom je er ook zo 3 / 4 tegen, voor een weekje wel aardig prijzig, zou je bijna beter een taxi kunnen overwegen.
Nou als ik google zien ik niks hier in de buurt. welke zoektermen gebruik jij Mach?
Ja dat vraag ik me ook af. Anemone is in Scherpenzeel! Ik zoek echt iets in de driehoek van Amsterdam, Den Haag, Utrecht...
Een taxi is denk ik duurder. Die rekenen een starttarief en daarna per kilometer. Mijn ritje gaat van The Westside naar Drenthe en dan twee keer, want ik wil ook nog een keertje terug...
[edit] Even globaal uitgerekend wat een taxi kost: 640 euro heen en weer. Mijn vakantie naar de Dominicaanse Republiek is goedkoper...
Een taxi is denk ik duurder. Die rekenen een starttarief en daarna per kilometer. Mijn ritje gaat van The Westside naar Drenthe en dan twee keer, want ik wil ook nog een keertje terug...
[edit] Even globaal uitgerekend wat een taxi kost: 640 euro heen en weer. Mijn vakantie naar de Dominicaanse Republiek is goedkoper...
Je zou Vervloed eens kunnen bellen, venneperweg, vroeger heb ik daar wel eens een trailer gehuurd. Je ziet er wel vrachtwagentjes staan, succes!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Ja, ik heb hun website bekeken, maar daar zag ik ook alleen taxi staan. Ik bel ze wel even...
- nancy imka
Ik heb toen op bokt een advertentie gezet. En heb via een meisje in zoetermeer toen een vrachtwagentje kunnen huren. Maar helaas heeft ze die verkocht en een grotere ervoor terug gekocht. Een waar je dus je grootrijbewijs voor moet hebben. Jammer hoor want wij dachten ook dat is leuk om zo af en toe te huren...
Ja eigenlijk zoek ik ook gewoon een particulier... das waarschijnlijk ook goedkoper.
- rocky&moby
weinig particulieren verhuren zoiets denk ik ook, bij anemone ben je voor een goede week ook wel zo 6/8 honderd euro kwijt.
Ga gezellig mee op de dwingeloose vierdaagse hihi, ik zoek nog een rijmaatje voor deze zomer.
Ga gezellig mee op de dwingeloose vierdaagse hihi, ik zoek nog een rijmaatje voor deze zomer.
Hoe wie wat waar!?rocky&moby schreef:weinig particulieren verhuren zoiets denk ik ook, bij anemone ben je voor een goede week ook wel zo 6/8 honderd euro kwijt.
Bij Vervloed rekenen ze 2 dagen als ik een weekend wegga, dus 250 euro. Misschien dat ik toch mijn papa maar even lief aankijk en een trailer huur...
Of een auto huren die een 1-paards mag trekken plus een trailer huren? Maar ik denk dat dat ook niet goedkoop gaat zijn.
Ik heb vorig jaar eens gekeken om met een vriendin naar de Veluwe te gaan. Toen eens prijzen bij een paardentaxi gevraagd, alle mensen! niet te betalen!
Dat kwam ook vooral doordat je de ene dag gebracht moet worden en een andere gehaald.
Ik heb vorig jaar eens gekeken om met een vriendin naar de Veluwe te gaan. Toen eens prijzen bij een paardentaxi gevraagd, alle mensen! niet te betalen!
Dat kwam ook vooral doordat je de ene dag gebracht moet worden en een andere gehaald.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

- nancy imka
http://www.horsecab.eu/index.html Dit kwam ik nog tegen in mn favorieten op mn comp. Niet iets wat je zoekt maar dacht wie weet heb je er toch nog iets aan...
Een 1 paards trailer is ook bijna niet meer te huren. Ik huur altijd bij Pas de Deux in Noordwijk, als mijn vader wil rijden...dat is vaak nog het probleem hihi
-
verhuren doe ik de mijne niet, maar ik wil je wel halen en brengen!
Azalie :: Isabeau
Je mag anders wel bij mij aan haken, altijd leuk.rocky&moby schreef: Ga gezellig mee op de dwingeloose vierdaagse hihi, ik zoek nog een rijmaatje voor deze zomer.
Ik overnacht op de camping Drift.