De planning is om voorlopig lekker buitenritten te maken maar ik wilde eerst vandaag even in de wei rijden om te kijken hoe ze reageerde.
Binnen eerst gepoetst, een hele deken aan haar eraf gehaald

Tijdens het opzadelen gaf ze geen kick, alsof we het dagelijks doen. Toen naar buiten aan de hand en tja met Karzan en Diesel die er omheen rennen is het toch wel spannend, moet je een keer snurken en drentelen. Mijn oom heeft toen de andere even buiten gedaan zodat ze toch niet helemaal alleen was hihi
Uit voorzorg hield mijn oom haar even vast zodat ik op kon stappen. Eenmaal erop en 10 meter gestapt te hebben moesten de voorbenen even van de grond, 20 cm dus dat stelde niet veel voor. Daarna heerlijk ontspannen kunnen stappen, wat een heerlijk beest is het toch ook. Oortjes lekker naar voren, schuim op dr mond, echt genieten. Een poging deed ze om even een sprint te maken maar die gaf ze keurig van te voren aan, samen geknepen billen en een bolle rug dus ze was prima bij me te houden.
Maar ja, volgende week wil ik weer een buitenrit en dan zal ze het zonder mams en oma moeten doen, dus ik verder het weiland in zodat de andere uitzicht waren. Ik denk dat ze tijdens dr zwangerschapsverlof te veel tijd heeft gehad om na te denken welke kant ze op wil en er zelf nog niet uit is....passage en piaff, ze groeide van een stokmaat van 1.44 naar ik denk zo'n 1.70 met een mooi front

Een ding was zeker, het was heerlijk om weer in het zadel te zitten