Kristel, ik moet je zeggen, dat ik een heleboel heb gedaan om naar zoiets te zoeken. Op de paaltjes staat een afkorting, die heb ik gemaild. VVV gevraagd, die verwezen me door naar de gemeente. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Boswachters wisten het niet, site voor recreatieruiters niet. Ik heb via via 2 telefoonnummers gekregen van contactpersonen. De ene belde ik, maar dat nummer bestond niet meer. De volgende was een smid en die wist niets van die hele organisatie, laat staan dat hij wist dat hij contactpersoon hiervoor was.
Ten lange leste ben ik uitgekomen op de tip, dat ik iemand moest zoeken, die de kaarten op schaal heeft; 1 op 25.000. Ik kreeg een telefoonnummer en naam die over dat gebied ging. Laat dat nou net een nicht van Leo zijn!
Ze heeft hem doorgestuurd, maar ik kon er niets mee. Dus heb ik die via de VVV besteld.
@Bailey (sorry ben je naam even kwijt). Zo'n site zou erg prettig zijn. Althans als ik voor mezelf praat.
@ Kristel, bovenstaande gaat over een gedeelte in Brabant. Ik weet niet hoe het bij jullie zou kunnen zijn. Ik heb wel in eerste instantie een kaart gekregen; van Vredepeel tot Maas.... Maar dat zijn lange routes met alleen maar rechte strepen en dorpjes. Je moet dan zelf de zandpaden ed erbij gaan zoeken, want die staan niet op de kaart.
Veel succes!