Ze staat er nu dus 2 weken. Ik heb in de tussentijd wat foto's gemaakt, bij deze een overzicht:
De laatste plaatjes in Buitenpost

De laatste hapjes riet, dat vindt ze zo lekker hè

Toen we in Noordbergum aankwamen, heb ik Finnea eerst de bak laten verkennen. Ze zou namelijk eerst 2 dagen in een eigen stal staan, voordat de loopstal klaar was, dus een beetje extra beweging kon geen kwaad. Niet dat het Finnea veel kon schelen, net zo koel als anders

Een dag later kwam er (uiteindelijk) wel wat actie uit, met dank aan een club haflingers die op buitenrit gingen

Finnea in de loopstal, dankbaar gebruikmakend van het luikje. Net een oud wijf, ze moet altijd kijken wie er voorbij komt. Hier stond ze er 3 dagen en was ze al aardig gewend!

Even hoi zeggen

Twee dagen later, na een uitgebreide poets- en knipbeurt. Het privé-aandacht-momentje stelt ze erg op prijs! Iedere keer als ik kom haal ik haar even uit de stal om te poetsen en over het erf te kijken. Heerlijk vindt ze dat. Ze mag graag alles zien, en alle aandacht is leuk natuurlijk.

Afgelopen dinsdag, inmiddels 1,5 week op De Tschogglberg. Ik liet haar even uitrazen in de paddock. Normaal is ze niet zo druk, maar geloof dat ze inmiddels toch een beetje aan haar vriendinnetjes begint te hangen. Dus ergens alleen zijn werd nu blijkbaar ietsje spannender dan eerst.
Waardeloze achtergrond, knap paard

Zo lijkt 't geen jaarling meer

Beetje gymnastieken

Totaalplaatje, mag er best wezen toch?

Denkt ze zelf ook geloof ik

Daar wordt je moe van joh

Toen ik gister kwam, was het tijd voor het speelmomentje in de hengstenpaddock. Dat vonden de dames erg leuk

Finnea moet met iedereen vriendjes maken.

Lekker rennen

Onder het toeziend oog van...

Haha die hals van d'r, net moeders! Alleen houdt Fin d'r voorbeentjes keurig op de grond

Beetje wazig. Ik moest iedere keer aan de kant springen als ze heen en weer crossten, het stukje is vrij smal en de merrieveulens letten nog niet erg goed op dan

Zo, dat is wel weer genoeg Finnea voor de komende 2 maanden