Allemaal heel hartelijk dank voor de reacties! We zitten er inderdaad nog middenin, althans wat betreft Remko. Hij wordt binnenkort voor de tweede keer geopereerd. We zijn inmiddels in het ziekenhuis in Arnhem terecht gekomen omdat de communicatie in Lelystad niet optimaal is. Daar kregen we eigenlijk alleen maar steeds te horen dat 'ie blij moest zijn dat hij uberhaupt zijn onderbeen nog heeft.
In Arnhem gaan ze iets voortvarender te werk. Hij heeft inmiddels inderdaad vorige week zo'n botstimulator gekregen, we zijn erg benieuwd of dat wat gaat doen. Inmiddels lopen ook de aanvragen voor donorbot. Jaaaa, het is wat...
Maar nu weer terug naar Casper! Met hem gaat het nu weer prima. Hij was na het ongeluk behoorlijk schrikkerig, vooral als hij wat van achteren hoorde. En dan heeft zo'n 4-jarige Fjord toch wel een hoog tankgehalte

. Heel naar, want bij mij zat de schrik er ook nog goed in, dus dat versterkte elkaar behoorlijk! Na 2 keer in een veel te hard tempo door de polder te zijn gegaan

, besloot ik, in ieder geval tijdelijk, met een bokkenbit te gaan rijden.(had ook wat anders kunnen zijn maar deze had ik nog liggen

) 2 teugels eraan, 1 op de gewone ring en 1 aan de onderste als noodrem. Blijkbaar werkte dat geestelijk voor mij heel goed

want sindsdien ging het bergopwaarts! Daarnaast heb ik mezelf tijdens het rijden een aantal opdrachten gegeven, om me wat minder te focussen op zijn "kijkerigheid". En dat werkt echt als een tierelier! Casper doet het weer hartstikke braaf en is ,geloof ik, blij dat ik mezelf weer een beetje heb terug gevonden! Wij blijven langer met een kater zitten dan een paard! Dat het goed gaat met Casper kun je zien in het volgende topic dat ik net geplaatst heb bij PP. Ik ben hartstikke trots op die 4-jarige knullemans!
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=40415