Flower..
Flower..
Flower is momenteel op vakantie, nou ja vakantie..
Wendy, vriendin van me, haar ene paard is bij de hengst en dus mocht Flower haar andere paard, Spetter, gezelschap komen houden.. Dat ging meteen goed, vinden elkaar erg aardig ondanks dat Spetter nog groter is dan de fjorden..
Wendy is helemaal into Parelli en dus moest Flower er ook aan geloven..
Hier zijn ze met een bal aan het spelen.
http://www.gwistables.nl/?cat=1
Ik hoop binnenkort nog wat foto's te kunnen maken van het spelen.. Wat ik ervan gehoord heb heeft Flowertje al heel wat bij geleerd.. Het is een schuchter doch dominant dametje, maar dat wist ik natuurlijk al wel..
We verwachten dat Finally binnenkort thuis komet dus dan Flower zich weer met Digai gaan spelen, maar hopelijk kunnen we het parelli spelen ook vasthouden. Is wel goed voor haar..
Wendy, vriendin van me, haar ene paard is bij de hengst en dus mocht Flower haar andere paard, Spetter, gezelschap komen houden.. Dat ging meteen goed, vinden elkaar erg aardig ondanks dat Spetter nog groter is dan de fjorden..
Wendy is helemaal into Parelli en dus moest Flower er ook aan geloven..
Hier zijn ze met een bal aan het spelen.
http://www.gwistables.nl/?cat=1
Ik hoop binnenkort nog wat foto's te kunnen maken van het spelen.. Wat ik ervan gehoord heb heeft Flowertje al heel wat bij geleerd.. Het is een schuchter doch dominant dametje, maar dat wist ik natuurlijk al wel..
We verwachten dat Finally binnenkort thuis komet dus dan Flower zich weer met Digai gaan spelen, maar hopelijk kunnen we het parelli spelen ook vasthouden. Is wel goed voor haar..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Re: Flower..
haha deftig zo aan het touwhalstertje, leuk om te zien! De knappe dame.
Geluk is de vrucht van intens werk
Ik moet ook een touwhalstertje voor haar halen, daar luisterde ze beter naar..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ooo, wat leuk Esther. Ik wil ook aan de Parelli beginnen, maar het begin maken is wel lastig vind ik. Mijn zusje doet het ook met haar paard en die gaat ook al heel goed!
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Het is een mooi gezicht om ze samen te zien in de wei. Flower kan volgens mij bijna onder Spetter doorlopen of niet? Nog even een tijdje in training bij Wendy en je hebt een circuspony 

Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Leuk gezicht zeg! Jammer dat de foto's wat veraf zijn genomen.
Zal binnenkort proberen betere te maken!!Naisven schreef:Leuk gezicht zeg! Jammer dat de foto's wat veraf zijn genomen.
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
leuk dat Wendy zo goed met haar overweg kan. Het is geen makkelijke dame volgens de verhalen, maar leuk om te zien. Ze ziet er ook goed uit zo in dr zomerkloffie.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Hihi, de bal is haast groter dan Flowertje.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco