Het lange manen topic.
Re: Het lange manen topic.
Clau, Cowboy magic erin doen bij veer dan breken ze niet zo snel af met schuren.
he thnx voor de tip, dat wist ik nog niet 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Nou, Cos en ik mogen ons hier ook melden....Cos weet nog van niks eigenlijk, want er staat nog steeds een boog (al is het intussen wel een heeeeeeeeeeeele hoge). Ik wacht met smart tot het gaat omvallen.
Ons grootste voorbeeld is natuurlijk Bailey *zwijmel* maar de manen van dj op de vorige pagina zijn ook mooi zeg, zo prachtig donker..wauw...
Ons grootste voorbeeld is natuurlijk Bailey *zwijmel* maar de manen van dj op de vorige pagina zijn ook mooi zeg, zo prachtig donker..wauw...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
- rocky&moby
momenteel vlecht ik de manen in en bahandel ik ze met cowboy magic, er is geen houden aan ze groeien maar door..
Zit er ook een stop op zoiets haha? Moby heeft hele dikke manen dus het word een gigantische bos, alleen met vlechten erin is het lekker dragen voor hem.
Vlechten jullie het ook en is dit erg slecht voor de haren? Ik vlecht ze erg los en niet meteen vanaf de hals.
Zit er ook een stop op zoiets haha? Moby heeft hele dikke manen dus het word een gigantische bos, alleen met vlechten erin is het lekker dragen voor hem.
Vlechten jullie het ook en is dit erg slecht voor de haren? Ik vlecht ze erg los en niet meteen vanaf de hals.
Heb je hier eigenlijk ook foto's van Moby staan, ben altijd zo benieuwd naar de manen van andere fjorden.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Bij Trix zitten de manen met dit weer eigenlijk standaard in een hengstenvlecht. Als we gaan rijden, of als het een dagje
wat koeler is, gaan ze even los om te 'luchten'. Ben ervan overtuigd dat steeds in een vlecht zitten ook niet zo
goed is voor de manen. Elke dag maak ik de vlecht opnieuw, en gaat er ook wat cowboy magic in. Blijven ze
zooo mooi van
.
wat koeler is, gaan ze even los om te 'luchten'. Ben ervan overtuigd dat steeds in een vlecht zitten ook niet zo
goed is voor de manen. Elke dag maak ik de vlecht opnieuw, en gaat er ook wat cowboy magic in. Blijven ze
zooo mooi van

Dag lieve, lieve Trix... 

Hoor jullie hier zo veel over cowboy magic, moet toch wel goed spul zijn, ga het denk ook maar eens bestellen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
bij Exel maak ik een paar vlechtjes naast elkaar en die gaan er idd ook regelmatig uit om even te luchten, maar met dit weer laat ik zijn manen echt niet los

Hier ook de manen in vlecht met warm weer. Donderdag nog alles even los gehad om er cowboy magic in te doen.

En het groei nog steeds aardig door dit is namelijk in nog geen 2 jaar tijd.

Beveiliger 2 & BHV februari 2015.
Zo, mooie bos hoor!! 

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
is het nou onderaan geknipt?sunhild schreef:Hier ook de manen in vlecht met warm weer. Donderdag nog alles even los gehad om er cowboy magic in te doen.
- rocky&moby
nee nog geen foto's van moby met deze bos haar, en die van rocky hangen ondertussen ook ( zonde maar ja .. )
zal van de week eens foto's maken.
zal van de week eens foto's maken.
Ik heb gewoon strakke vlechten vanaf de manenkam. Is niet slecht als je de steikjes er maar normaal uithaald en er niet uit trekt.
Ik haal ze om de 2-3 weken los en dan was ik ze even en als het warm is gaan er weer vlechten in en anders gewoon los.
Ik haal ze om de 2-3 weken los en dan was ik ze even en als het warm is gaan er weer vlechten in en anders gewoon los.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Hier ook alles in een vlecht, maar ja.....vertel Gerrit ook even dat je het beste met hem voor hebt
Die heeft ze binnen een dag er weer uit

Die heeft ze binnen een dag er weer uit

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Machnix is alweer even geleden dat er geknipt is, maar als de vlechten erin zitten wil ik nog wel eens de onderste puntjes knippen.
Beveiliger 2 & BHV februari 2015.
toevallig heb ik gisteren de vlechtjes er bij Exel uitgehaald, zodat die manen even konden luchten. Vanmorgen heb ik er weer vlechtjes ingemaakt

- nadinefjorden
Jaja yara krijgt nu eindelijk ook weer lange maantjes,
en er kunnen zelfs knotten in voor de wedstrijden, (daar ben ik vergeten een foto van te maken)

Ik heb het in oktober 2009 helemaal afgeschoren en daarna niet meer aangeraakt
en er kunnen zelfs knotten in voor de wedstrijden, (daar ben ik vergeten een foto van te maken)

Ik heb het in oktober 2009 helemaal afgeschoren en daarna niet meer aangeraakt
Danc zijn manen zijn ook erg dik en met vlechten is het al drama....die blijven gewoon niet zitten
ook niet als je wat kleinere strengen pakt Roos? Bij Exel is het bovenaan ook zo dik en dan pak ik gewoon wat kleinere strengen dan onderaan

Ga ik van de week eens proberen! Bedankt!