Oma en Beer
- kristelhans
Re: Oma en Beer
Haa Marleen, nog wel even over jou gehad maar weet niet meer of ik nou groeten heb gedaan haha.. Ilse was ook mee maar die is zooo allergisch haha..die nieste alles bij elkaar!
Wat een lieve foto's. Je ziet je oma gewoon genieten van Beer en wat kijkt hij schattig naar haar. Alsof hij weet dat hij voorzichtig moet zijn.
Je haar zit trouwens ook leuk. Staat je goed.
Je haar zit trouwens ook leuk. Staat je goed.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
ha! Vertel
Ohja die is allergisch natuurlijk. Onhandig, op de boerderije!
Leuke verjaardag gehad?

Ohja die is allergisch natuurlijk. Onhandig, op de boerderije!
Leuke verjaardag gehad?
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
- kristelhans
Thanks Megan! Ik ben ook heel blij met mijn coupe..dinsdag wordt het weer bijgepunt..mijn zusje is kapster-in-de-maak en die heeft een oefenmodel nodig op stage..handig!
En inderdaad, Beer heeft me aangenaam verrast..hij leek echt te weten dat ie rustig moest doen..fijn! Bij de geestelijk gehandicapte buurjongen van stal doet hij dat ook..die kan alles met Beer (is van mijn leeftijd en nogal luidrichtig..)
Marleen, mijn verjaardag was heerlijk! Tot half 2 vannacht in de tuin een party gehad..vuurkorfje, hapjes, drankjes en vrienden..heerlijk!
En inderdaad, Beer heeft me aangenaam verrast..hij leek echt te weten dat ie rustig moest doen..fijn! Bij de geestelijk gehandicapte buurjongen van stal doet hij dat ook..die kan alles met Beer (is van mijn leeftijd en nogal luidrichtig..)
Marleen, mijn verjaardag was heerlijk! Tot half 2 vannacht in de tuin een party gehad..vuurkorfje, hapjes, drankjes en vrienden..heerlijk!
Wat leuk!!
Toch altijd leuk als er interesse is in je hobby...Bij mij in de familie zijn ze niet zo happerig haha..Ja me papa is niet bang dat scheelt dan weer.
Toch altijd leuk als er interesse is in je hobby...Bij mij in de familie zijn ze niet zo happerig haha..Ja me papa is niet bang dat scheelt dan weer.
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Wat heerlijk dat je oma er nog is, echt iets om te koesteren. En zo leuk dat ze zoveel belangstelling heeft voor Beer dat ze hem een bezoekje wilde brengen. Kostbare foto's zijn dit.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Leuk dat je je liefde zo met je oma kan delen! ik zou zeker de foto's afdrukken voor je oma en de mooiste inlijsten, daar zal ze vast en zeker erg blij mee zijn
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
wat leuk joh dat je oma naar Beer wilde.
Mijn oma is 98 en die vraagt ook altijd naar de paarden, nu we hier wonen kan ik haar idd ook weleens meenemen naar ze
Mijn oma is 98 en die vraagt ook altijd naar de paarden, nu we hier wonen kan ik haar idd ook weleens meenemen naar ze
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Het is net of ik mijn oma zie met Cyra haha.
Wat leuk dat ze hem nu toch is in het echt hefet gezien en hij ziet er goed uit zeg
Wat leuk dat ze hem nu toch is in het echt hefet gezien en hij ziet er goed uit zeg

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
- kristelhans
Thanks! Wat leuk dat iedereen de gedachte deelt dat het inderdaad bijzonder is dat oma mee wilde!
Anna, dank! Ik vind Beer er ook goed uitzien nu..weinig spekkies en steeds meer spierballen!
Anna, dank! Ik vind Beer er ook goed uitzien nu..weinig spekkies en steeds meer spierballen!
wat een leuke fotos kristel en bijzonder om oma en Beer aan elkaar voor te stellen denk ik 

respect voor oma!!!
Wat leuk dat je oma nu Beer heeft gezien!
Leuke foto's ook!
Leuke foto's ook!

Te schattig gewoon, koester dit moment! Denk ook dat je oma het leuk zal vinden een ingelijste foto te krijgen.
Wou dat ik mijn opa mee zou kunnen nemen naar Bjørn, helaas is dat niet meer mogelijk. Hoop dat hij van boven mee kijkt.
Wou dat ik mijn opa mee zou kunnen nemen naar Bjørn, helaas is dat niet meer mogelijk. Hoop dat hij van boven mee kijkt.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Wat lief zeg. Je haar zit leuk zo! Helemaal anders of niet?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
- kristelhans
Achja..wat is anders haha.. Ik heb jaaaaren een bob gehad..nog korter dan dit..ook ben ik jaren spierwit geweest..heb nu lang geprobeerd maar is niks voor mij..dus nu weer terug naar mijn oude, vertrouwde coupe! Ik heb eigenlijk een pony maar die vind ik met warm weer irritant dus die vlecht ik dan naar achter/opzij met een 'hengstenvlecht' haha!
Wat lief jouw oma met Beer en hoe Beer dan reageert.
Ik loop trouwens ook eeuwig op slippers bij de paarden. Als ze ooit op me trappen is het als ik normale schoenen of laarzen draag.
Ik loop trouwens ook eeuwig op slippers bij de paarden. Als ze ooit op me trappen is het als ik normale schoenen of laarzen draag.
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !