Grapje, omdat je op trens moet rijden doe ik sowieso niet mee.
Daar liepen wij ook al tegen aan idd.Sjolvir schreef:En voor de B springklasse heb je ook B dressuur nodig.. van fjordemort.
Oke, wie willen er mee doen met een FW clubje en wie hebben er iets van die ellendige diploma's???
Ik wil op zich wel mee doen (mits Sjol oke, en ik mag ook bij Fjovrili meedoen) heb B dressuur..
(springen zou ik dan nog moeten gaan halen, in de zomer, als Sjol echt oke is. En ik wil eigenlijk behalve
die B springen diploma verder niet meer springen met Sjol, dus wie heeft B springen!!!???)
Nog meer liefhebbers
was t zo moeilijk om '7 augustus' neer te zetten?!rocky&moby schreef:Zie het boekje en de site, daar staat van alles over het jubileum maar met een veulen aan de voet is dat niet zo makkelijk misschien.
Je bent altijd lid van een gewest (automatisch) en jij valt toch onder Oost, nou die zijn behoorlijk actief hoor. Ik weet niet of er losse groepen mee mogen doen, moet je evn bij het stamboek navragen. Gezien de beperkte tijd denk ik van niet eigenlijk.rocky&moby schreef:mijn gewest is niet zo groot en een vrij vaste groep, dat is ook de reden dat ik er mee gestopt ben toen. Vanuit het vorige jubileum is er vanuit mijn gewest ook geen initatief geweest.
Niet iedereen is ook lid van een gewest dus wie weet kunnen we een leuk clubje vormen.
Same here.. ik heb geen certificatenIlonka schreef:Dat lijkt mij ook.
Ik heb zelf geen certificaten maar ik heb denk ik wel bewezen dat ik mijn paard(end) de baas kan. Heb wedstrijden gereden waar je over landingsbanen van vliegvelden reed, waar je rivieren in moest (springen), waar je over hele smalle bruggetjes moest, waar je dingen tegen kwam die je normaal niet in het bos tegen komt. Maar B springen, nee dat heb ik niet.
Maar zou een B certificaat zadelproef ook genoeg zijn?Ukie schreef:Maar niet iedereen uit de groep heeft diploma's nodig.
Drie mensen moeten B springen hebben.
Dat weet ik niet, dan moet je even mailen naar het stamboekNicole schreef:Maar zou een B certificaat zadelproef ook genoeg zijn?Ukie schreef:Maar niet iedereen uit de groep heeft diploma's nodig.
Drie mensen moeten B springen hebben.
Idd ?Ilonka schreef:Betekend dat dan ook dat de mensen met het B springen diploma de enigen zijn die de spring onderdelen mogen doen?
Opzich logisch maar kan ej rijden als je de super dressuur en springproef van het stamboek hebt gehaald?Yvette_Minouk schreef:Ik denk dat ze dat doen om de veiligheid enigzins te kunnen waarborgen.
Als je een diploma gehaald hebt, kunnen ze iig zien dat je aan een basisvoorwaarde voldoet. Anders moeten ze weer mensen gaan screenen en dat is organisatorisch denk ik heel moeilijk.
Er worden nog fjordsportproeven gehouden deze zomer voor het jubileum, als je het leuk lijkt heb je nog kansen!
Ik denk idd dat het dan allemaal wat veel wordt op 1 dag.foss schreef:Ik zit er ook wel over na te denken ommee te doen maar wilook wel de afstandsrit rijden en weet niet of dit te combineren is of dat het teveel wordt voor de paarden.