Ik ben al een aantal weken aan het rondneuzen op fjordenwereld..
Ik reageerde net bij de F-jes met mijn fjord, maar wilde me nu toch eerst even voorstellen.
Ik ben Willeke Goudzwaard, woonachtend in Zierikzee.
Ik ben 20 jaar en zit nog op school. Sinds mijn 10e ben ik al bezig met paarden en ik heb op mijn 13e jaar mijn menbewijs gehaald.
Jarenlang heb ik een fjord verzorgt, totdat zij helaas weg ging. Toen heb ik 1,5 jaar een trekpaard verzorgd, maar bleef het gemis van een fjord.
Na vaak op marktplaats e.d. gekeken te hebben was ik toch echt verliefd op een fjord.
Sinds 4-11-2009 ben ik in het bezit van een fjord, genaamd Faira.
Vader: Orsta
Moeder: Bayka
Moeders vader: Manus
Ze is geboren in brabant, in oktober verhuisd naar Hellevoetsluis en toen kwam ze bij mij terecht..
Ze groeit op in Burgh Haamstede met Floor (trekpaard van 8 jaar), Linda (trekpaard van bijna 2 jaar) en Wodan (trekpaard van bijna 1 jaar).
Ik ga haar komend jaar meenemen naar:
- Toiletteer en voorbrengdag Zuid - Beijerland
- Premiekeuring Vrouwenpolder
Verder ga ik zelf nog deelnemen aan menevenement oosterland en Powerhorsecompetitie met een trekpaard. De trekpaarden zijn overigens niet van mij, maar van een kennis.
Ik hoop dat ik veel plezier van Faira mag gaan hebben, we zijn toevallig gisteren nog met de trailer op stap geweest om maar goed te oefenen.
Bedankt voor je interesse, we spreken elkaar vast vaker op deze site!
Groetjes, Willeke
p.s. Zie hieronder nog twee foto's. .

Samen met Linda in het uitloopje waar ze de afgelopen winter veel tijd hebben doorgebracht.

In de sneeuw, 02-01-2010