Ik heb mijn man kunnen overtuigen dat we het beter meteen goed kunnen doen...dus als het even meezit, halen we woensdag deze op. Een Van Der Mee (van nederlandse bodem dus )

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Hoezo dat dan? We zijn toch allemaal met dezelfde hobby bezig? Zolang de wagentjes veilig zijn is het toch prima?!Esther schreef:Ik zie wel dat mijn wagentjes hier wat uit de toon zouden vallen..
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Komt vanzelf!! Zoals je zegt, het moet gewoon goed vertrouwd zijn, zeker met kleine kinderen!!Kalmiya schreef:
Wij hebben trouwens onze v/d Mee gisteren opgehaald...helemaal blij..we hebben dus alles compleet nu behalve het paard
Ik heb excact dezelfde van Hagedoorn- Linde. Fijne wagen!priztwir schreef:Die hebben we ingeruild bij Hagedoorn-Linde voor een marathon/recreatie wagen.
Deze trekt ze met gemak en nu krijgt ze het lamoen ook niet meer in de nek.
dit is hem:
http://www.hagedoorn-linde.nl/backoffic ... C01527.JPG
Nicole schreef:Ik heb excact dezelfde van Hagedoorn- Linde. Fijne wagen!priztwir schreef:Die hebben we ingeruild bij Hagedoorn-Linde voor een marathon/recreatie wagen.
Deze trekt ze met gemak en nu krijgt ze het lamoen ook niet meer in de nek.
dit is hem:
http://www.hagedoorn-linde.nl/backoffic ... C01527.JPG
Die van mij vallen hier ook uit de toon hoor, maar ik heb er inderdaad ook niet zo veel centjes voor.._*iDj*_ schreef:Wat een mooie (dure) karren hebben jullie allemaal zeg!
Wij hebben net een tuig gekocht en krijgen komende week een kar te leen, maar zijn ondertussen ook op zoek naar een
eigen kar natuurlijk.. Wij zijn van plan gewoon een goedkoop tweedehands recreatiewagentje te kopen. Hopelijk kan ik
die binnenkort showen
dit devies hebben wij ook gevolgd toen we onze wagen kochten..foss schreef:Je kan vaak beter een goede tweedehands kopen dan een goedkope nieuw, er zijn veel slechte wagens op de markt die er mooi uitzien en na een paar jaar totaal uit elkaar vallen en weg roesten.