Na het borstelen wilden we Fin en Fatoush even in het weiland voor het huis fotograferen. Dat is een mooi droog stuk. Maar de beide veulens wilden niet mee, omdat Baranna achter bleef. Van alles geprobeerd, zweep, paraplu, ze wilden niet bij de anderen weg, ja , een klein eindje. Uiteindelijk Apollo van 30 gepakt en daar sjouwden ze zo achter aan. Fatoush doet erg brutaal tegen opa Ap, maar die laat zich het kaas niet van het brood eten. Hij bokt naar Fatoush en hapt in zijn richting. Fatoush doet nog steeds onderdanig tegen ons oudje, als hij zo doet. Dus hij ziet Ap nog steeds als zijn meerdere. Hier wat foto's van vandaag, ik ga er van uit dat Reinou die van Finnea wel plaatst.
1.
Samen gek doen, zelfs Apollo rende mee en bokte zelfs nog!

2.
Hij kan het wel......

3.
Niet een geweldige foto, maar hier zie je Baranna op de achtergrond rennen in het weiland achter het huis

4.
Hier ging hij hárd.....oren in de nek en sjezen

5.
Hij bleef maar galoperen

6.
Helaas staat zijn staart er niet helemaal op. Ik vind hem hier veel van Timor hebben

7.
Nog steed galop, even om jullie een indruk te geven hoe ik woon, achter Fatoush zie je ons huis. Vervélend uitzicht

8.
Goh, wie zou zijn vader toch zijn, blonde adonis

9.
Later stond hij alleen achter, bij de draad bij Marga en Baranna. Fin en Ap stonden mooi voor te grazen.
Kusje van mijn lekkere vent

10.
Hij wasvandaag wat vervelend, maar normaal is hij een dikke knuffel. Gelukkig wilde hij nog wel even knuffelen voor de foto

11.

12.
Zo groot is hij nu, ik ben 1.66 m.

13.
Hier val ik als een blok voor, dat koppie