Nieuwe aanwinst!!!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Jowien

Re: Nieuwe aanwinst!!!

Bericht door Jowien » wo 03 mar 2010, 18:18

Mooie auto, daar zul je blij mee zijn! Veel plezier ermee.
Ik zit bij de ING (voorheen Postbank), maar nog nooit wat gehad met de auto dus eigenlijk geen ervaring. Je hebt op internet zo'n site die alle autoverzekeringen voor je vergelijkt, die vond ik wel handig. Ik geloof dat toen ik er op keek (2 jaar geleden) dat All Secur het goedkoopst was. Maar die hadden toen (weet niet hoe t nu is) geen telefonische klanteservice, alleen internet. En dat wilde ik niet. En ik ben lid geworden van de Wegenwacht.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
ing-1970

Bericht door ing-1970 » wo 03 mar 2010, 20:15

Ja maar als de airco te koud staat ,word je ziek :n
Je auto zal inmiddels wel verzekerd zijn?

Ik blijf lekker voordelig scooteren voor 5 euro aan brandstof in de week :)ddd
Afbeelding
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » wo 03 mar 2010, 20:56

Ik heb inmiddels een verzekering ja. Ik heb 'm verzekerd bij een bedrijf waarvan ik een aanvraagformulier heb meegekregen bij de garage vandaan.
Ben nu WA+beperkt Casco verzekerd zonder eigen risico (alleen als een ruit vervangen moet worden betaal ik de helft), inzittendenverzekering, rechtsbijstandverzekering en een bonusregeling (ieder jaar 1 schade door jezelf verkregen waarbij je niet gelijk terugvalt in %).

Vond het vandaag vooral voor mijn vingertjes al verdomde koud dus ben maar al te blij straks met een lekker warm autootje.

Mijn scooter staat trouwens te koop voor diegene die hierin interesse zou hebben!

Merk: Peugeot Vivacity Roland Garos
Kleur: zwart
Gekocht: half dec. 2006
Nieuwprijs: 1800,-
Aantal km: bijna 25.000
Snelheid: volgens teller 60 km/u

Altijd netjes onderhouden (alle beurten gehad tot nu toe), heel zelden problemen (1x stil gestaan, 1x schokdemper vervangen). Start altijd, héél soms kickstart nodig (bij paar dagen stilstaan/hele koude dagen). 1 kleine schade op linkerkant voorkap maar deze werkt mijn vader nog bij. Schokdemper ietsjes speling, maar merk je weinig van en kan geen kwaad. Uitlaat kan zwart gemaakt worden.

Scooter wordt verkocht met ATAG slot, hoes en evt helm maat S (zo goed als nieuw, nu 2mnd oud, nieuwprijs 59,95)

Is een al wat oudere foto (ergens vorig jaar), beschermkap uitlaat zit er niet meer op
Afbeelding
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Plaats reactie