Mencursus in Wanneperveen voor Celony
Re: Mencursus in Wanneperveen voor Celony
Ik zag een heel geconcentreerd koppie achter Reinar, hihi.. Ik zei nog tegen Jeroen, dit vindt ze echt onwijs leuk he, beetje de hele ochtend met de paarden, beetje kletsen, met de fjorden bezig!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik heb de hele ochtend genoten Es, vind de cursus zo leuk. Het moest alleen niet zo onwijs koud zijn. En idd, even met Rein sturen was echt gaaf. Ik was idd zeer geconsentreerd. Je riep nog 'even lachten voor de foto', oh ja, dat moet ik wel even doen als ik op de foto kom.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wat een leuke plaatjes van Celony! Je ziet er zo duidelijk Meline in terug, maar dan jong en groter! Lekkere achterhand zet hij er bij. Tuurlijk wat spanning maar zou bijna onwerkelijk zijn als dat niet zo was, hij lijkt al een leven voor de wagen achter de rug te hebben. Zie dit eerlijk gezegd wel eens een heel fijn menpaard voor jou worden Anita. Ken Celony niet verder, maar hij straalt zoiets uit
.

Iedere keer als ik hem op de foto zie vindt ik het een geweldig mooie fjord. Fijn dat het zo goed gaat met beleren daar ga je veel plezier van krijgen!
Shirley mijn gele draakje!!!
Celoon is een superdier! Je mag trots zijn op je paardje hoor.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Geweldige start van jullie mencursus. Wat gaaf dat het meteen zo goed gaat. 't Is al vaak gezegd hier, maar jullie kunnen met recht trots zijn op Celony. Ga zo door!!!
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Wat super zeg dat het zo goed gaat! Jeroen wordt nog eens wereldberoemd op fjordenwereld haha die zien we steeds vaker voorbij komen.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Wat fijn dat het al zo goed ging zeg! 

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Nou je mag zeker trots op hem zijn!
Wat een braverd, om het de 1ste keer gelijk al zo goed te doen.
Wat een braverd, om het de 1ste keer gelijk al zo goed te doen.
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
- Love_Jordy
he wat leuk foto's!!
Dat ziet er leuk uit zeg! Nog veel suc6!
Dat ziet er leuk uit zeg! Nog veel suc6!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Je hebt alle recht om trots te zijn Anita! Ziet er netjes uit. Wat is het toch een mooie man!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Wat leuk dat het zo goed gaat!
Nu hopen dat hij het zo blijft doen!!Leuk dat je straks zelf ook een extra men paardje tot je beschikking hebt

Nu hopen dat hij het zo blijft doen!!Leuk dat je straks zelf ook een extra men paardje tot je beschikking hebt

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

@Mir: Dat is ook zo hoor, bij hem is het echt zo what you see is what you get. Hij is erg lief in de omgang, braaf en rustig. Annabel schreef me al het volgende over hem nu hij in Wanneperveen staat: 'wat is hij superbraaf aan de hand ...keurig!". Was Nederland maar wat kleiner, dan kon je hem eens gemakkelijk in het echt zien en meemaken.
@Marijke: Hij is idd veel te zien de laatste tijd. Ik geloof dat als hij zonder mij naar een evenement zou gaan iedereen hem wel zou herkennen.
@Iedereen: Ik ben nog steeds supertrots, zweef nog steeds op een roze wolkje. Ik mis hem overigens wel, vraag me diverse keren per dag of hoe het met hem zou zijn en wat hij doet. Het is ook zo''n raar gezicht dat hij niet bij de anderen staat. Maar het is voor een goed doel, ik hoop als we een tijd verder zijn dat ik heerlijk met hem verder kan.
@Marijke: Hij is idd veel te zien de laatste tijd. Ik geloof dat als hij zonder mij naar een evenement zou gaan iedereen hem wel zou herkennen.
@Iedereen: Ik ben nog steeds supertrots, zweef nog steeds op een roze wolkje. Ik mis hem overigens wel, vraag me diverse keren per dag of hoe het met hem zou zijn en wat hij doet. Het is ook zo''n raar gezicht dat hij niet bij de anderen staat. Maar het is voor een goed doel, ik hoop als we een tijd verder zijn dat ik heerlijk met hem verder kan.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wauw wat doet hij het goed zeg! ziet er erg stoer uit!
Mooi hoor en ziet er heel relaxed uit!
Wauwie is daar de prachtige Zizoran
vind hem zooo mooi he!
Mooi hoor en ziet er heel relaxed uit!
Wauwie is daar de prachtige Zizoran

[quote="Anita45]@Iedereen: Ik ben nog steeds supertrots, zweef nog steeds op een roze wolkje. Ik mis hem overigens wel, vraag me diverse keren per dag of hoe het met hem zou zijn en wat hij doet. Het is ook zo''n raar gezicht dat hij niet bij de anderen staat. Maar het is voor een goed doel, ik hoop als we een tijd verder zijn dat ik heerlijk met hem verder kan.[/quote]
Pfff dat missen lijkt mij ook echt lastig. Hopelijk krijg ik met Castor dit voorjaar ook kans om hem voor de wagen te laten beleren.. maar het idee dat hij een aantal weken niet meer in zijn vertrouwde weitje staat...
Nog even volhouden Anita! Wanneer ga je weer bij hem kijken?
Pfff dat missen lijkt mij ook echt lastig. Hopelijk krijg ik met Castor dit voorjaar ook kans om hem voor de wagen te laten beleren.. maar het idee dat hij een aantal weken niet meer in zijn vertrouwde weitje staat...

Castor

wat ziet dat er super uit zeg! Ik heb zelf alleen nog maar men-ervaring met shetlanders maar ik zie mezelf al helemaal gaan met een fjord voor de wagen..prachtig! Je mag er wel trots op zijn, hoe braaf hij het deed/doet
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
@Ilona: Ik weet nog niet wanneer we hem weer zien, de les gaat morgen niet door. En of Jeroen zo gek te krijgen is om dan toch even op en neer te gaan naar Wanneperveen? Ik denk het niet, hahaha.
Dit ben ik trouwens met Reinar afgelopen zaterdag. Bart heeft aangeboden om mijn kar, die normaal op de manege staat, tijdelijk bij hem te stallen zodat ik ook kan mennen met een al goed beleerd paard.

Dit ben ik trouwens met Reinar afgelopen zaterdag. Bart heeft aangeboden om mijn kar, die normaal op de manege staat, tijdelijk bij hem te stallen zodat ik ook kan mennen met een al goed beleerd paard.

Laatst gewijzigd door Anita op za 13 feb 2010, 09:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Echt een mooie degelijke kar heb je Anita. Zoiets zou ik eigenlijk ook moeten hebben voor Castor straks 
Leuk dat je bij Bart ook nog wat kan mennen. Altijd goed voor de ervaring. Meline is zeker al met zwangerschapsverlof?

Leuk dat je bij Bart ook nog wat kan mennen. Altijd goed voor de ervaring. Meline is zeker al met zwangerschapsverlof?
Castor

Ja, Meline is al sinds half december met verlof. Door allerlei omstandigheden kwam het er toen een paar weken niet van en omdat ze vlak daarvoor al aangaf dat ze het moeilijker kreeg, ben ik maar gestopt.
Als je zoiets op de kop kunt tikken zou ik als ik jou was wel iets nemen met rem want je wilt vast ook buitenritjes maken. Deze kar is niet geremd. Voor in de bak niet zo erg maar er mee naar buiten gaan vind ik niet veilig.
Als je zoiets op de kop kunt tikken zou ik als ik jou was wel iets nemen met rem want je wilt vast ook buitenritjes maken. Deze kar is niet geremd. Voor in de bak niet zo erg maar er mee naar buiten gaan vind ik niet veilig.
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco