Deken met of zonder schoftbontje?
Re: Deken met of zonder schoftbontje?
BR heeft ook niet altijd een schoftbontje!
En deze dekens vallen perfect en geen last ervan.
De HH thor... wat een bagger deken! Heb ooke en klacht ingediend bij de firma. Bij mijn oude stal hadden 8 paarden zo'n deken en alle 8 het probleem dat ze naar binnen krulde meestal aan de linkervoorkant.
bij hh zouden ze kijken wat ze eraan konden doen.
En deze dekens vallen perfect en geen last ervan.
De HH thor... wat een bagger deken! Heb ooke en klacht ingediend bij de firma. Bij mijn oude stal hadden 8 paarden zo'n deken en alle 8 het probleem dat ze naar binnen krulde meestal aan de linkervoorkant.
bij hh zouden ze kijken wat ze eraan konden doen.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
- Ilonka
Ik heb alleen maar Bucas dekens die hebben geen schoftbontjem, nooit problemen mee gehad. Nu Ilonk wat schonkiger wordt drukt hij wat meer op de schoft. Heb er ooit zelf een schotbontje in genaait en toen was dat verholpen.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Haha dit heb ik ook geprobeerd bij de big neck all in one versie die ik voor Zanouk had maar helaas het mocht niet baten...nu heeft Claudia hem en mag ze met een thornmesje mijn beholpen 'bontje' eruit halenIlonka schreef:Ik heb alleen maar Bucas dekens die hebben geen schoftbontjem, nooit problemen mee gehad. Nu Ilonk wat schonkiger wordt drukt hij wat meer op de schoft. Heb er ooit zelf een schotbontje in genaait en toen was dat verholpen.

Don't believe everything you think
- Ilonka
Bij Ilonk wil het prima met Bucas, dat is ook gek want dat is echt nog het oude 'vliegdekschip' model Fjord. Ze heeft wel maat 1.85 want een 1.75 is op zich lang genoeg maar krijg ik niet dicht...
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Ik heb voor Tasja de Harry's Horse dekens met bontje en zij heeft nog nooit plekjes gehad op de schoft
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb bij Rian een stuk schuimrubber rond de schoft liggen, werkt super...
Ik heb er eentje van Epplejeck, zonder bontje en ik heb nog geen sneeën en wondjes gezien 

Mooie fotoshoot van je fjord? Evyfoto.webs.com! 
Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!

Odin Reserve Dagkampioen in Lisse 2010!!
Ik begin nu weer te twijfelen of ik nog wat zal opgooien bij alinde nu ze weer ''thuis'' komt te staan, misschien is het een idee om met slecht weer gewoon regen dekentje op te doen en die kan opzich ook gewoon wel weer afgehaald worden toch??
Mijn opa had nog een splinternieuwe liggen van pagony, maar die heeft dus ook geen schoftbondje wil wel graag met schoftbontje, maar kan ik niet zelf er wat aan naaien of maak ik hem dan meteen niet meer waterdicht??? Ik heb nog een heel dik schoftbondje liggen, maar dat lukt nooit die is veel te dik en er gewoon tussen doen lukt ook niet. Ik heb nog wel een neusbontje liggen kan ik die niet gewoon klitteband eraf halen en dan eropnaaien??? iemand ervaring hiermee?
Mijn opa had nog een splinternieuwe liggen van pagony, maar die heeft dus ook geen schoftbondje wil wel graag met schoftbontje, maar kan ik niet zelf er wat aan naaien of maak ik hem dan meteen niet meer waterdicht??? Ik heb nog een heel dik schoftbondje liggen, maar dat lukt nooit die is veel te dik en er gewoon tussen doen lukt ook niet. Ik heb nog wel een neusbontje liggen kan ik die niet gewoon klitteband eraf halen en dan eropnaaien??? iemand ervaring hiermee?
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!