Hoe wanhopig kun je je voelen ...
Re: Hoe wanhopig kun je je voelen ...
Dat is schrikken inderdaad!
Gelukkig is het goed afgelopen!
Gelukkig is het goed afgelopen!
Oef, gelukkig goed afgelopen. Kan me zo goed indenken hoe je je voelt. Ben ook eens van Nis afgevallen buiten, maar gelukkig bleef die als een standbeeld staan.
Maar zo'n kudde koeien is niet geinig nee. En als die ook zo de wind in de kop hebben
is het net een stel stuiterende vlekken in de wei
. Dat je niet bedacht was op slootje springen kan ik me indenken, zou ook niet het eerste zijn wat in mij opkwam op zo'n moment hihi. En Wikkie dacht waarschijnlijk alleen maar de reddende engel uit te hangen
.
Maar zo'n kudde koeien is niet geinig nee. En als die ook zo de wind in de kop hebben

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Wikke wilde inderdaad alleen maar redden wat er te redden viel denk ik ja. Die zag zichzelf al glijden dus dacht: dan maar springen! maar dat verwachtte ik niet nee. (zei al tegen Dorothea: Wikke is gewoon kei sociaal, die ging natuurlijk hulp halen met zo'n noodgang
).
Die koeien waren inderdaad echt niet leuk. Al waren ze gisteren toen we weer gingen een stuk braver!
Verder leuke reacties: bedankt
Fijn om te horen dat er toch meer waren die het hart in hun keel zouden hebben gehad bij zo'n situatie!

Die koeien waren inderdaad echt niet leuk. Al waren ze gisteren toen we weer gingen een stuk braver!
Verder leuke reacties: bedankt

Fijn om te horen dat er toch meer waren die het hart in hun keel zouden hebben gehad bij zo'n situatie!
o ik weet precies hoe jij je gevoeld moet hebben sparky deed het 2 jaar terug ook een keer en ook door koeien , nietvermoeden reed ik erheen en wou even naar mijn zus rijden een wegverderop , en daar kwam je koeien tegen weet ik veel dat die er bang voor is !
en ook spark rende zo de weg over helaas lag het fietspad voor ons aan de andere kant van die weg , en spark bleef gewoon midden op de weg rennen ,
maar hij zal ook niet is een keer zich als fjord gedragen en jawel langs de weg kant was gras en met zijn lichaam op de weg blijven staan en verder gewoon gaan staan grazen !
hele lieve automiobilist heeft hem toen met een vrachtwagen chauffeur gevangen
maar je schriktje innd te pletter en je denkt dan bij jezelf goeddd daar gaat mijn fjord
gelukkig alles goed afgelopen voor jullie ook
en ook spark rende zo de weg over helaas lag het fietspad voor ons aan de andere kant van die weg , en spark bleef gewoon midden op de weg rennen ,
maar hij zal ook niet is een keer zich als fjord gedragen en jawel langs de weg kant was gras en met zijn lichaam op de weg blijven staan en verder gewoon gaan staan grazen !
hele lieve automiobilist heeft hem toen met een vrachtwagen chauffeur gevangen
maar je schriktje innd te pletter en je denkt dan bij jezelf goeddd daar gaat mijn fjord
gelukkig alles goed afgelopen voor jullie ook
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
jemig wat een avontuur. wel leuk om te lezen dat je het helemaal voor de fjord opneemt. zo van hij schrok een beetje dus pasje opzij. Hij hing schuin dus reddingsactie sprong over de sloot enz. allemaal heel logisch. maar ja wel vervelend!
geinig dat hij zo netjes terug naar huis ging, over het fietspad en in de berm, netjes voorsorteren whahahah.
Ik hoop dat dit gewoon een leuke anecdote blijft en dat je verder gewoon lekker veel plezierige ritjes mag gaan maken. komt vast goed.
geinig dat hij zo netjes terug naar huis ging, over het fietspad en in de berm, netjes voorsorteren whahahah.
Ik hoop dat dit gewoon een leuke anecdote blijft en dat je verder gewoon lekker veel plezierige ritjes mag gaan maken. komt vast goed.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
het ligt ook aan dit mega ontstuimige weer, mijn spook vloog r gister ook remi vandoor, maar uuuh Wikke toont gewoon dat ie van alle markten thuis is; dressuur, buiten en springen
wel fijn dat er op het goede moment iemand met auto was
wel fijn dat er op het goede moment iemand met auto was
Jeetje wat eng, gelukkig is het allemaal goed afgelopen!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Ik heb er ook gewoon geen woord van gelogen of verdraait!cowgirlwillie schreef:jemig wat een avontuur. wel leuk om te lezen dat je het helemaal voor de fjord opneemt. zo van hij schrok een beetje dus pasje opzij. Hij hing schuin dus reddingsactie sprong over de sloot enz. allemaal heel logisch. maar ja wel vervelend!

Wikke zal nooit gekker doen dan een pasje opzij! Als schrikt hij zich de blubber (wat hij al niet doet) dan nog zal hij niet gek doen.
Het weer is ook onstuimig, daar worden de beestjes ook niet echt rustiger van.