Dit zijn dus ook de bakken die ik heb...Annemarie schreef: Ik heb deze advertentie al een paar keer bekeken Carolien. Net wat ik zoek maar ja om hiervoor nu even naar de andere kant van NL te rijden....
Hooibak voor in de wei
Re: Hooibak voor in de wei
@ Marieke.
Hoe doe jij dat dan met de meiden? Krijgen die uit een andere bak? Want die kunnen er toch niet bij
Hoe doe jij dat dan met de meiden? Krijgen die uit een andere bak? Want die kunnen er toch niet bij
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Hmm, die bevallen dus meerdere mensen wel. Nog bedankt voor je PB erover Marieke. Tsja, zal nog eens even kijken of zoiets niet dichterbij huis is.
@Anita: je mag wel ff informeren. Ik hik met de bak die jij hebt een beetje aan tegen de grote gaten van het gaas aan de zijkant. Ik zie dan altijd direct spoken van een paard met zijn been erin vast. Maar goed, misschien meer mijn overbezorgdheid..
@Anita: je mag wel ff informeren. Ik hik met de bak die jij hebt een beetje aan tegen de grote gaten van het gaas aan de zijkant. Ik zie dan altijd direct spoken van een paard met zijn been erin vast. Maar goed, misschien meer mijn overbezorgdheid..
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Dat heb ik ook hoor Annemarie...
Daarom wil ik die ook niet, al zouden ze handiger zijn met die pony's erbij.
Meest ideaal voor mij zou zijn zo'n bak met een ijzerenrooster als zijkant, maar dan met mazen van 5 bij 5 cm en niet van die grote.
Daarom wil ik die ook niet, al zouden ze handiger zijn met die pony's erbij.
Meest ideaal voor mij zou zijn zo'n bak met een ijzerenrooster als zijkant, maar dan met mazen van 5 bij 5 cm en niet van die grote.
Voor de meiden heb ik er eentje op de zijkant staan. Dan hebben ze droog hooi onder een afdakje....
dat is ook een optie ja. Dan gaan de grote er ook minder snel uit eten denk ik, minder fijn eten voor ze.
Zie nu als je op palletbox zoekt op marktplaats dat je er veel meer vindt
Annemarie, ze staan ook voor 25 euro per stuk in gelderland, misschien is dat dichterbij?
En ik zie nu ook dat er ook kleinere maten bestaan
Zie nu als je op palletbox zoekt op marktplaats dat je er veel meer vindt

Annemarie, ze staan ook voor 25 euro per stuk in gelderland, misschien is dat dichterbij?
En ik zie nu ook dat er ook kleinere maten bestaan

-
Is het anders niet een idee (wel extra werk) om dan eventueel een fijner gemaast ijzerwerk (weet effe niet hoe ik het moet zeggen) ertegenaan te maken. Dan kunnen ze niet met de voeten erin blijven zitten en ook niet teveel tegelijk nemen.Annemarie schreef:Hmm, die bevallen dus meerdere mensen wel. Nog bedankt voor je PB erover Marieke. Tsja, zal nog eens even kijken of zoiets niet dichterbij huis is.
Ik houd dit ook in de gaten.Is voor ons mss ook een optie.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Is dit iets? Moet je wel een partij legerkistjes zien kwijt te raken
http://onlineveilingmeester.nl/auction/ ... mID=235056

http://onlineveilingmeester.nl/auction/ ... mID=235056
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Of met bijv. hout de onderkant helemaal dicht maken zodat ze iets hoger moeten eten. Je moet dan ook de bodem gaan verhogen anders krijgen ze alles er niet uit.leoensuzanne schreef:Is het anders niet een idee (wel extra werk) om dan eventueel een fijner gemaast ijzerwerk (weet effe niet hoe ik het moet zeggen) ertegenaan te maken. Dan kunnen ze niet met de voeten erin blijven zitten en ook niet teveel tegelijk nemen.Annemarie schreef:@Anita: je mag wel ff informeren. Ik hik met de bak die jij hebt een beetje aan tegen de grote gaten van het gaas aan de zijkant. Ik zie dan altijd direct spoken van een paard met zijn been erin vast. Maar goed, misschien meer mijn overbezorgdheid..
Ik ga het adres in ieder geval voor je vragen Annemarie en voor evt. andere geïnteresseerden.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Even goed verder gezocht, er staat op marktplaats zat!
Kijk even onder doe het zelf en dan kratten en dozen, vind je best veel
Gaascontainer, gaasbak.
Ik ga straks voor deze kijken:
ideaal voor die ukkies, en voor de grote maak ik er dan wel eenverhoging onder
Hopelijk is het wat, in ieder geval in de buurt, en ze kosten geen drol
http://doe-het-zelf-verbouw.marktplaats ... ind=1&fs=1
Gaascontainer, gaasbak.
ideaal voor die ukkies, en voor de grote maak ik er dan wel eenverhoging onder

Hopelijk is het wat, in ieder geval in de buurt, en ze kosten geen drol

Tekst weggehaald.
Laatst gewijzigd door Anita op vr 13 nov 2009, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

IK ga er morgen 2 tot 3 kopen bij deze man. Ideale bakken, moet even afwachten of ze niet iets te laag zijn voor de grote, maar dan zet ik er wel een paar bielzen onder 
Ik ben blij, 15 euro per stuk ka je niet voor tobben toch

Ik ben blij, 15 euro per stuk ka je niet voor tobben toch

Zulke bakken hebben wij staan! Ik vind ze echt super handig: er past net een bol voordroog in, de kleintjes (wij hebben nogal wat A-ponietjes staan) kunnen er goed van eten en ze kunnen er niet in vast komen. Ideaal!lientje schreef:in volkel brabant (zie marktplaats) staan grote kratten voor 50 euro per stuk te koop.
http://dieren.marktplaats.nl/paarden-en ... otoGallery
Ik wil er hier ook 2 gaan halen denk ik.
Even aanhanger zoeken waar ik zelf mee mag rijden (Heb er verdorie 4 staan en geen een leeg, of is te zwaar![]()

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
IK ben er megablij mee!!
Vandaag 3 stuks gekocht voor totaal 45 euro
Mooi gegalvaniseerd, loodzwaar dus de paarden kunnen ze niet verplaatsen.
maat: 120 x 100 x 60.
Heb er een van 100 x 80 x 60.
Voordeel is dat Yuri van bovenuit kan eten, dus meer binnenkrijgt. De pony's plukken het door de kleine gaatjes en krijgen dus minder binnen dan de grote.
Ik wil wel de hoeken er nog af slijpen, maar ze zijn niet scherp dus heb het maar even zo gelaten tot morgen.
Kan ze aanbevelen, denk dat deze fijner zijn dan de kunstof (voor mij dan met meerdere maten paarden).

Vandaag 3 stuks gekocht voor totaal 45 euro

Mooi gegalvaniseerd, loodzwaar dus de paarden kunnen ze niet verplaatsen.
maat: 120 x 100 x 60.
Heb er een van 100 x 80 x 60.
Voordeel is dat Yuri van bovenuit kan eten, dus meer binnenkrijgt. De pony's plukken het door de kleine gaatjes en krijgen dus minder binnen dan de grote.
Ik wil wel de hoeken er nog af slijpen, maar ze zijn niet scherp dus heb het maar even zo gelaten tot morgen.
Kan ze aanbevelen, denk dat deze fijner zijn dan de kunstof (voor mij dan met meerdere maten paarden).

Hey wil ik net het adres opschrijven is het weg? Hebben ze toch niet meer ofzo dat je het weggehaald hebt Anita?Anita45 schreef:Tekst weggehaald.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Die zijn inderdaad ook wel heel erg handig, jammer genoeg niet dichterbij..lientje schreef:Even goed verder gezocht, er staat op marktplaats zat!
Gaascontainer, gaasbak.
ideaal voor die ukkies, en voor de grote maak ik er dan wel eenverhoging onder![]()
Hopelijk is het wat, in ieder geval in de buurt, en ze kosten geen drol![]()
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- nancy imka
Op onze vorige stal hadden ze ook van deze bakken alleen waren die dicht aan de zijkant en hadden ze er een rooster op gemaakt zodat ze maar kleine plukjes konden eten en er niet mee konden knoeien. Ideaal.....maar er liepen wel telkens paarden in de paddock met wonden. Dees had Imka en Hosta toen op een zondag ochtend eens in de paddock gezet en Imka neemt een sprintje komt helaas tegen zo'n bak aan en had ook een aardige jaap op haar been omdat er ook van die uitstulpingen op zaten... Het was dus niet zo ideaal als dat het leek.Esther schreef:Die zijn inderdaad ook wel heel erg handig, jammer genoeg niet dichterbij..lientje schreef:Even goed verder gezocht, er staat op marktplaats zat!
Gaascontainer, gaasbak.
ideaal voor die ukkies, en voor de grote maak ik er dan wel eenverhoging onder![]()
Hopelijk is het wat, in ieder geval in de buurt, en ze kosten geen drol![]()
Zo'n container ziet er inderdaad erg handig uit, het enige is dat al het hooi nat wordt.
Daarom kiezen wij voor iets anders (zelf te bouwen).
Daarom kiezen wij voor iets anders (zelf te bouwen).

Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend

Nat hooi eten ze wel op, smerig hooi niet.... is mijn ervaring....
Dat het nat wordt vind ik idd ook nog niet zo erg Marieke. Eten ze bij mij ook gewoon op. Zal wel moeten als ik het in de wei leg en het regent. Ik ben nog steeds zoekend naar iets wat dichter bij huis te vinden is dan de bakken van Carolien. Die zijn wel heel handig lijkt me zo.