Soms zou je willen dat je Snel WEG was...
Soms zou je willen dat je Snel WEG was...
Soms zou je willen dat je SNEL WEG was, bovendien onzichtbaar..
De belevenissen van vandaag.. en het is nog zo vroeg...
Ik rij 's morgens naar mijn werk...
Zoef over de snelweg met 100 km/u, dat mag daar ook....
Voor mij vrachtwagen, die ga ik maar eens inhalen..
Ondetussen rij ik 95, achter de vrachtwagen voor me.
Auto haalt me in en ik sluit erachter aan.
Ik zag in de verte al van die krypton lichtjes opdoemen..
Maar aangezien de auto waar ik achteraan sluit ook niet harder gaat dan ik, bedacht dat dat best kon.
Ik reed ook al weer 100.
Die krypton lichtjes auto ging alleen aanzienlijk harder dan ik dacht.. Nou ja, als ik er al niet reed,
die voor mij reed geen steek harder dan ik, dus was hij daar wel gestrand met zijn straaljagertje spelen.
Die gek met de krypton lichtjes vond het allemaal te traag en ging in mijn bumper hangen.....
(ellendeling, ik reed overigens gewoon 100.. harder mag je daar niet)
Dus vooruit, vrachtwagen voorbij ik naar rechts...
Krypton lichtjes auto vervolgens in de bumper van de auto voor me.. Nog geen m ertussen!!!!
Toen ik zag hoe dicht hij daarop reed was ik blij dat ik al rechts zat... aso...
Ondertussen achterom gekeken in mijn spiegeltjes.. niets, dus ga maar weer naar links..
Bleek die laag vlieger een soortgenoot te hebben, die net zo hard aan kwam.
Had hem nooit gezien, echt niet!!! Dat is dus mijn fout, dus blij dat hij toeterde...
Ik dacht dat ik iets van plof hoorde, maar dat was denk ik achterin de auto.
Ik knipperen, dacht gaan op de vluchtstrook of zo schade opnemen..
Nee hoor... auto was al uit zicht.. Die reed dus ook geen 100. (snapte meteen, waarom ik hem
niet gezien had.. laagvliegers..)
Denk achteraf ook niet dat het raak was, aangezien ik met 100 km/u en hij met veel harder reed,
neem ik aan dat dat grote chaos op de snelweg had veroorzaakt bij een botsing... en file...
Op mijn werk aangekomen, geen schade..
Toch de politie maar gebeld..
Die zeiden, u heeft geen schade? En met die snelheid, dan heeft u vermoedelijk niets geraakt..
Dat dacht ik ook al, maar voor het geval iemand gaat beweren dat ik door reed
na een aanrijding... Wou ik dat even corrigeren in, ik wou niet doorrijden, maar die ander was al foetsie...
Verdwenen aan de noorderzon..
Raar hoor, bijna aanrijding veroorzaken, denken dat je iemand hebt geraakt, diegene stuift gewoon door...
Nou ja, politie weet ervan...
De belevenissen van vandaag.. en het is nog zo vroeg...
Ik rij 's morgens naar mijn werk...
Zoef over de snelweg met 100 km/u, dat mag daar ook....
Voor mij vrachtwagen, die ga ik maar eens inhalen..
Ondetussen rij ik 95, achter de vrachtwagen voor me.
Auto haalt me in en ik sluit erachter aan.
Ik zag in de verte al van die krypton lichtjes opdoemen..
Maar aangezien de auto waar ik achteraan sluit ook niet harder gaat dan ik, bedacht dat dat best kon.
Ik reed ook al weer 100.
Die krypton lichtjes auto ging alleen aanzienlijk harder dan ik dacht.. Nou ja, als ik er al niet reed,
die voor mij reed geen steek harder dan ik, dus was hij daar wel gestrand met zijn straaljagertje spelen.
Die gek met de krypton lichtjes vond het allemaal te traag en ging in mijn bumper hangen.....
(ellendeling, ik reed overigens gewoon 100.. harder mag je daar niet)
Dus vooruit, vrachtwagen voorbij ik naar rechts...
Krypton lichtjes auto vervolgens in de bumper van de auto voor me.. Nog geen m ertussen!!!!
Toen ik zag hoe dicht hij daarop reed was ik blij dat ik al rechts zat... aso...
Ondertussen achterom gekeken in mijn spiegeltjes.. niets, dus ga maar weer naar links..
Bleek die laag vlieger een soortgenoot te hebben, die net zo hard aan kwam.
Had hem nooit gezien, echt niet!!! Dat is dus mijn fout, dus blij dat hij toeterde...
Ik dacht dat ik iets van plof hoorde, maar dat was denk ik achterin de auto.
Ik knipperen, dacht gaan op de vluchtstrook of zo schade opnemen..
Nee hoor... auto was al uit zicht.. Die reed dus ook geen 100. (snapte meteen, waarom ik hem
niet gezien had.. laagvliegers..)
Denk achteraf ook niet dat het raak was, aangezien ik met 100 km/u en hij met veel harder reed,
neem ik aan dat dat grote chaos op de snelweg had veroorzaakt bij een botsing... en file...
Op mijn werk aangekomen, geen schade..
Toch de politie maar gebeld..
Die zeiden, u heeft geen schade? En met die snelheid, dan heeft u vermoedelijk niets geraakt..
Dat dacht ik ook al, maar voor het geval iemand gaat beweren dat ik door reed
na een aanrijding... Wou ik dat even corrigeren in, ik wou niet doorrijden, maar die ander was al foetsie...
Verdwenen aan de noorderzon..
Raar hoor, bijna aanrijding veroorzaken, denken dat je iemand hebt geraakt, diegene stuift gewoon door...
Nou ja, politie weet ervan...
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Re: Soms zou je willen dat je Snel WEG was...
ja,er rijden wat aso's rond op de weg hoor.
gelukkig niks echt gebeurd,moeten we niet aan denken,hoeveel schade je met zulke snelheden hebt,en niet alleen aan je auto.
gelukkig niks echt gebeurd,moeten we niet aan denken,hoeveel schade je met zulke snelheden hebt,en niet alleen aan je auto.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
- kristelhans
jeetje das wel een avontuur zo op de vroege ochtend! Het valt mij ook op dat veel aso's zijn op de weg..vooral veel opdringerige jonge jochies die net hun rijbewijs hebben..ik weet dat ik niemand over één kam mag scheren maar heb al te vaak enge dingen gezien met dat type bestuurder..bah..gelukkig ben je ongedeerd..
Bij nader inzien..
Ik zag vanmiddag (toen het licht was, vanochtend donker) dat ik toch schade had.
Dus echt mazzel dat we niet zijn gaan spinnen ik met 100 en die voorbijganger die zelfs nog aanzienlijk harder ging..
Snap echt niet waarom die ervandoor stoof...
Aangezien ik schuld had, omdat ik van rijstrook wisselde..
Misschien gedronken of zo? Geen idee.
Ik ben van achteren geraakt, hij heeft mij dus met zijn voorkant geraakt, dat moet ie gezien hebben..
Snap er geen snars van..
Ik zag vanmiddag (toen het licht was, vanochtend donker) dat ik toch schade had.
Dus echt mazzel dat we niet zijn gaan spinnen ik met 100 en die voorbijganger die zelfs nog aanzienlijk harder ging..
Snap echt niet waarom die ervandoor stoof...
Aangezien ik schuld had, omdat ik van rijstrook wisselde..
Misschien gedronken of zo? Geen idee.
Ik ben van achteren geraakt, hij heeft mij dus met zijn voorkant geraakt, dat moet ie gezien hebben..
Snap er geen snars van..
er zijn zoveel aso's op de weg, denken dat de weg van hun is, ik ben erook wel eens achter gekomen dat er een auto achter me zat, maar dat ik de koplampen niet meer kon zien in mn spiegel.
Ik hoop dat de schade meevalt, maar die knakker heeft je dus echt even geraakt. wat heb jij een geluk gehad. Dat had ook heel anders kunne aflopen. Jij heb een beschermengeltje op j e schouder gehad, of beter op je achterbumper
Ik hoop dat de schade meevalt, maar die knakker heeft je dus echt even geraakt. wat heb jij een geluk gehad. Dat had ook heel anders kunne aflopen. Jij heb een beschermengeltje op j e schouder gehad, of beter op je achterbumper
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Oh Dominique wat heb jij een geluk gehad, dit had heel anders kunnen aflopen. Jij mag dan misschien niet goed gekeken hebben bij het wisselen van rijstrook maar dergelijke aso's zou je toch................
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Balen dat je alsnog schade hebt, maar wat een pipo's rijden er rond in dit land zeg!
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ben echt blij dat we niet zijn gaan spinnen of zo..
Politie zei ook al, kan niet dat jullie elkaar geraakt hebben met die snelheid zonder te gaan tollen.
Kan dus wel!!! Engeltje meegehad in de auto!
En ik gelukkig zo wijs om toen ik hem zag/voelde niet een rot ruk aan het stuur te geven. Maar met beleid terug te sturen. pffffttttt.
Gewoon echt aan de zijkant van mij achterste sierstrip echt schade en lakschade.
Haal wel nieuwe sierstrip (Brede zwarte kunsstof) bij de sloop.
Kost nie veel, wel weer netjes..
Politie zei ook al, kan niet dat jullie elkaar geraakt hebben met die snelheid zonder te gaan tollen.
Kan dus wel!!! Engeltje meegehad in de auto!
En ik gelukkig zo wijs om toen ik hem zag/voelde niet een rot ruk aan het stuur te geven. Maar met beleid terug te sturen. pffffttttt.
Gewoon echt aan de zijkant van mij achterste sierstrip echt schade en lakschade.
Haal wel nieuwe sierstrip (Brede zwarte kunsstof) bij de sloop.
Kost nie veel, wel weer netjes..
sommige lui zouden ze direct het rijbewijs af moeten pakken en je hebt echt een engeltje bij je gehad hoor, met zulke snelheden had het behoorlijk slechter af kunnen lopen 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd