Maar ondanks dat, de stoute schoenen weer aangetrokken en in galop gezet. Linksom keurig netjes, rechtsom weer een groot feest dus Andy ff geroepen. Na wat rondjes gepriegel maar opgegeven en nog 1 keertje linksom gevraagd... woepsie... dat hadden we dus beter niet kunnen doen. Hij raakte op een gegeven moment flink uit balans waardoor ik al bijna naast het zadel hing. Daar raakte hij enigszins van in paniek dus begon nóg harder te galoperen (sjips en hij kan al zo hard), gevolg ikke nog meer uit balans waarna ik ergens in en hoek tegen de bakpaal aan ben beland met mn rug en mn hoofd tegen de dwarsbalk (heb de afdruk van mn bandje gewoon in mn keel staan). esel wat ging dat hard.....
Na ff voor pampus te hebben gelegen bleek Andy Kdies te hebben gevangen en riep dat ik niet mocht bewegen.

Daarna heel voorzichtig omgedraaid en overeind gekomen en weer op kdies geklommen al was ik overal beurs. Even rondje gestapt en toen er weer af gegleden (dit keer geheel gecontroleerd).
Gatver wat is dat zand smerig, de bakrand hard en mn lijf beurs...... naja hebben we dat ook een keer gehad. Poownie snapte er niks van en was behoorlijk van slag de schat. Geloof dat ik opa zn rolator maar ff ga lenen want lopen is echt een crime.