Eerst instappen en daarna draven.
Ik ben super trots op haar.
Foto`s van het longeren vandaag.

Ciara is er moe van

Wat is ze toch al groot en wat gaat de tijd snel.
Ja he,ik ook. En dan te bedenken dat ik haar bijna ingeslapen had. Ben blij dat het nu goed met haar gaat. Ze loopt prima met haar been.nancy imka schreef:Jeetje kan me nog zo je verhaal voor me halen over dr beentje en nu loopt ze al weer aan de longe! Gaat het met haar been helemaal goed?
Nee,de alleereerste keer deden we het alleen met halster en toen konden we skieen,maar met kaptoom pakt ze het super op.Tamara schreef:wat een onwijs leuke merrie!!! en braaf, was dat de 1e x?
Nee,ze gaat naar de keulse weg. Onderweg van de klapwijkse weg. Daar stond ze vorige zomer ook.Viv schreef:Wow netjes joh zonder aanleuning verders. Gaat ze straks ook naar Duijnisveld?
Beentje gaat goed. Ik heb met de DA overleg gehad over een foto,maar ze zei als ze goed loopt,dus klinisch goed is,dan heeft een foto geen meerwaarde. Er is altijd veel te zien aan paarden benen,maar blijft een paard goed lopen is er niks aan de hand. Maar het zal nooit een dressuur paard worden,ik moet wel voornamelijk rechte stukken met haar gaan.skreia schreef:Wow doet ze dat ff netjes![]()
Hoe gaat het met d'r beentje? Heb je 'm al een keer op de foto laten zetten?
Nog ff en je zit erop
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!