Een kerstboom hoort toch versiert te zijn??
- Cindy+Uniek
Dat is wat je noemt een echte klimpaal euh.. kerstboom speciaal voor de kat! leuke sfeerplaatjes van je hondjes voor de kerstboom.
het is ook hier afwachten wanneer een kerstbal kapot gaat met twee ondeugende katjes tot nu toe leeft alles nog wat in de kerstboom hangt.
het is ook hier afwachten wanneer een kerstbal kapot gaat met twee ondeugende katjes tot nu toe leeft alles nog wat in de kerstboom hangt.
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
dagje ruilen met de mijne dan ....zucht vandaag lag de boom om had die aan ee ntakkie gehangen waarvan ik de bal goed had vastgeknooptJet&Erna schreef:Dat is wat je noemt een echte klimpaal euh.. kerstboom speciaal voor de kat! leuke sfeerplaatjes van je hondjes voor de kerstboom.
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
brandweer bellen, om kat uit de boom te laten halen. Heerlijk zo'n eigenwijs portret in je boom!
Betere versiering is er toch niet?
boom met haakje en touw aan plafond knopen en plastic ballen.
Betere versiering is er toch niet?
boom met haakje en touw aan plafond knopen en plastic ballen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
NOu dit klimt echt overal in! Dan is het wel een nep boom, maar om de haverklap liggen er zo 6 takken uit, met slingers en niet te vergeten de lampjes, want daar kan je nou net zo leuk in bijten! pff nee onze kat en kerstboom gaan helaas niet samen!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!