Ik heb ook echt genoten van de rit, ook al heb ik maar de helft mee gereden. Ik wil iedereen ook even complimenten geven. Ik heb vaker met een groep meegereden, en toch vaak de ervaring gehad dat er toch een hoger tempo gereden werd, of iig gezeurd werd over het lagere tempo. Ik voelde me dan vaak de spelbreker, want om mij kunnen ze dan niet harder. En met deze groep: lekker laag tempo en ook geen gezeurd hierover. Gewoon een gezellige rit met lieve brave paarden
Ik voelde me de hele middag en avond super blij daardoor, bedankt allemaal vooral Tamara!
Vidja was trouwens heel braaf met bij de groep wegrijden, misschien hebben jullie dat nog gezien. Ze heeft alleen 3 keer gehinnikt, maar stapte (en nog stukje getolt) braaf door.
Heel leuk om nu meer mensen van Fjordenwereld gezien te hebben.
's middags proefje van mijn dochter Chilove van 9. Ondanks verkeerde galop en met verkeerde hand groeten

toch een winstpunt! Ging dus verder hardstikke goed! Gelukkig hinnikte May niet steeds naar Vidja die in de trailer stond. Hele proef gewoon op Chilove gelet, alleen na het groeten, met vrije stap hinnikte ze een keer. Braaf paard!
Een geslaagde dag dus.
Mirjam