Rit in Drouwen (Drenthe)

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
nancy imka

Bericht door nancy imka » zo 14 dec 2008, 20:15

hihi de dwarsligger op de groepsfoto durf het bijna niet te vragen wie dat was..het zijn ook altijd de oudsten
Mijn hoefsmid zegt over Imka hoe ouder hoe gekker misschien slaat het ook wel op Erna t scheeld maar vier jaar :D
Ik heb enorm genoten van deze dag, hopelijk komt er nog eens een gelegenheid om met de kar zelf ook mee te gaan.
Ik hoop het ook voor je Anita! Ik dacht dat je eigenlijk al mee geweest was met je kar! Het lijkt mij in ieder geval erg gezellig! Misschien kan ik dan een keertje met jou mee rijden als je dat ook leuk vind...?!
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Annemarie

Bericht door Annemarie » zo 14 dec 2008, 20:18

Haha, die takfoto 8)7 . Heb heel snel grpobeerd dat op de foto te zetten en het is ook nog gelukt. Best leuk foto,s maken, zeker met Ivonne's mooie toestel!
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 14 dec 2008, 20:20

nancy imka schreef:Ik hoop het ook voor je Anita! Ik dacht dat je eigenlijk al mee geweest was met je kar! Het lijkt mij in ieder geval erg gezellig! Misschien kan ik dan een keertje met jou mee rijden als je dat ook leuk vind...?!
Natuurlijk mag je een keertje mee, zou ik echt hartstikke leuk vinden. Je bent van harte welkom hoor. Wij hebben toch wel iets speciaals met elkaar, allebei in hetzelfde jaar 2 nieuwe knieën gekregen en elkaar daarbij gesteund en moed ingesproken.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
nancy imka

Bericht door nancy imka » zo 14 dec 2008, 20:46

Anita45 schreef:
nancy imka schreef:Ik hoop het ook voor je Anita! Ik dacht dat je eigenlijk al mee geweest was met je kar! Het lijkt mij in ieder geval erg gezellig! Misschien kan ik dan een keertje met jou mee rijden als je dat ook leuk vind...?!
Natuurlijk mag je een keertje mee, zou ik echt hartstikke leuk vinden. Je bent van harte welkom hoor. Wij hebben toch wel iets speciaals met elkaar, allebei in hetzelfde jaar 2 nieuwe knieën gekregen en elkaar daarbij gesteund en moed ingesproken.
Ja, dat was zeker bijzonder! We hebben ook echt veel aan elkaar gehad in die tijd! En ik vind het wel leuk om eens een keertje mee te gaan met zo'n rit :D
En aangezien ik voor Imka geen vervoer heb en het niet echt een zonnetje is in een grote groep (lees: ze krijgt de hele groep gek) lijkt het me wel leuk om eens mee te gaan op de kar met jou!
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » zo 14 dec 2008, 20:49

Wat een prachtige plaatjes!!
Jullie hadden het weer ook wel mee zitten :D
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Ivonne

Bericht door Ivonne » zo 14 dec 2008, 20:49

Annemarie schreef:Haha, die takfoto 8)7 . Heb heel snel grpobeerd dat op de foto te zetten en het is ook nog gelukt. Best leuk foto,s maken, zeker met Ivonne's mooie toestel!
je hebt het hartstikke goed gedaan Annemarie. Ze zijn niet allemaal scherp, maar dat zijn die van mij ook niet. Je hebt er echt leuke composities bij hoor! We gaan nog een keer samen met mijn camera en Nis aan de slag, lijkt je dat wat? Mijn favo plekje is toch wel bij het water hoor, daar is het licht vaak zo mooi (Zwanemeer)
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
mirretje

Bericht door mirretje » ma 15 dec 2008, 08:22

Ik heb ook echt genoten van de rit, ook al heb ik maar de helft mee gereden. Ik wil iedereen ook even complimenten geven. Ik heb vaker met een groep meegereden, en toch vaak de ervaring gehad dat er toch een hoger tempo gereden werd, of iig gezeurd werd over het lagere tempo. Ik voelde me dan vaak de spelbreker, want om mij kunnen ze dan niet harder. En met deze groep: lekker laag tempo en ook geen gezeurd hierover. Gewoon een gezellige rit met lieve brave paarden *o/*
Ik voelde me de hele middag en avond super blij daardoor, bedankt allemaal vooral Tamara!
Vidja was trouwens heel braaf met bij de groep wegrijden, misschien hebben jullie dat nog gezien. Ze heeft alleen 3 keer gehinnikt, maar stapte (en nog stukje getolt) braaf door.
Heel leuk om nu meer mensen van Fjordenwereld gezien te hebben.

's middags proefje van mijn dochter Chilove van 9. Ondanks verkeerde galop en met verkeerde hand groeten :o? toch een winstpunt! Ging dus verder hardstikke goed! Gelukkig hinnikte May niet steeds naar Vidja die in de trailer stond. Hele proef gewoon op Chilove gelet, alleen na het groeten, met vrije stap hinnikte ze een keer. Braaf paard!

Een geslaagde dag dus.

Mirjam
Claudje

Bericht door Claudje » ma 15 dec 2008, 08:27

Geen spierpijn hier hoor :n Ik hang wel scheef zeg op die even foto, maar ja, niet zo gek als die buik van links naar rechts hobbeld :D
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » ma 15 dec 2008, 08:30

Dat is dus voor herhaling vatbaar Mirjam? Vidja was inderdaad erg braaf toen ze van de groep afging, we hebben nog een stukje achter je gereden met de auto en konden het dus goed zien. Dat tolten ziet er raar uit maar zo te zien zit je dan erg comfortabel.
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » ma 15 dec 2008, 11:23

fijn mrjam dat je het leuk vond! vond het ook bestspannend of de paarden in een groep ook braaf en controleerbaar zouden blijven, viel me niets tegen!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Brittlover

Bericht door Brittlover » ma 15 dec 2008, 11:36

idd het tempo was super!! ook voor brittje goed vol te houden. heb haar vanmorgen in de wei gezet en ze gaf niet aan dat ze moe was. super dus.

super dat chilove een winstpunt had!!
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
Ivonne

Bericht door Ivonne » ma 15 dec 2008, 11:51

Ik wel Claudia, mijn kuiten :? , snap er niks van. Kan nauwlijks lopen, haha.
Dat je beugels ongelijk lijken valt mij ook op, ook op foto's van mezelf, maar dat komt echt omdat Marga van links naar rechts schommelt als ze loopt, picknicktafel........

Fijn Mirjam! Ik weet precies hoe je je voelt, voldaan!
Als je een keer een kort, rustig ritje wil kom je hier maar met de trailer, gaan we samen een eindje rijden (ik heb geen vervoer). Ik kan ook niet lang en hard (al denkt Marga-dramdoos daar wel anders over, maar ik hou haar wel)

Ik vond het ook onvoorstelbaar gecontroleerd gaan, ondanks de vele jonge dieren erbij. Superras toch!!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Claudje

Bericht door Claudje » ma 15 dec 2008, 11:58

Als Caylinn groot genoeg is wil ik ook eens een ritje met haar meedoen hoor :j
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
sparky10

Bericht door sparky10 » ma 15 dec 2008, 12:45

haha zoek de dwarsligger geweldig !!

En uh waren dan vast geen lekkere broodjes meer haha

ziet er goed uit allen
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
mirretje

Bericht door mirretje » ma 15 dec 2008, 13:28

Anita45 schreef:Dat is dus voor herhaling vatbaar Mirjam? Vidja was inderdaad erg braaf toen ze van de groep afging, we hebben nog een stukje achter je gereden met de auto en konden het dus goed zien. Dat tolten ziet er raar uit maar zo te zien zit je dan erg comfortabel.
Ja, dit was zeker voor herhaling vatbaar. Misschien heb ik dan ook nog een Fjordenmerrie in de aanbieding. Zoysia is nu zadelmak, maar kent nog niet genoeg om mee te gaan. Ze moet nog even verder doorgereden worden en dat kan zij ook mee bij dit soort dingen!

Vidja was idd heel braaf met het bij de groep weggaan. Maar dat weet ik wel van haar. Ik heb eens in een groepje gehad dat de rest aan de kletter ging en ik kon blijven stappen! Zolang ze maar niet voorbij komen, want dan gaat ze denk ik wel mee. Maar als ze voor haar vertrekken kan ik haar gewoon bij me houden, niet eens met kracht. Toen ze wel heel ver uit zicht vertrokken waren heb ik haar maar eens in een handgalopje gezet omdat ik bang was dat we elkaar dan kwijt zouden raken.
Haha tolten ziet er raar uit? Ik heb er ook aan moeten wennen hoor. Aan het rijden niet, maar wel naar hoe het eruit ziet. Maar het zit zoooo lekker!
Als je het eenmaal kent vraag je je af waarom mensen op een paard gaan zitten die alleen maar kan draven ;) ! Haha.

Mirjam
geertje

Bericht door geertje » ma 15 dec 2008, 18:39

ziet er super gezellig uit,
mooie omgeving trouwens,
de volgende keer hou ik me ook aanbevolen, lijkt me erg leuk.

vindt de foto's goed geslaagd,
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » ma 15 dec 2008, 18:47

ik vondt het tempo ook helemaal goed, voor bink was het zo ook te doen, al was hij moe, savonds zin staleltej bijna niet meer uitgeweest, even snel zn koek halen en weg was ie weer.....maar vandaag weinig aan hem gemerkt.
Nadat je weg was mirjam ehbbebn we nog een keer een stuk gedraaft, verder ook stappen, heerlijk stappen door het mooie bos.

Viel me mee dat er niet meer dribbelkonten bij waren die wel hard wouden (tussen de paarden dan he) maar allemaal mooi in een rustig tempo draven,
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
mirretje

Bericht door mirretje » ma 15 dec 2008, 18:56

Als we het nog eens doen, kunnen we wat mij betreft ook wel iets meer draven (en ik tolten). Ik kon het heel goed volhouden. Als het maar in een rustig tempo gaat, maar dat ging het eerste stuk ook prima.
Voor deze keer was het prima omdat ik niet vantevoren wist hoe goed ik het vol zou houden.

Mirjam
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » di 16 dec 2008, 11:09

Ook de fotograaf meldt zich voor een vervolg, vond het erg gezellig. En wie weet, lukt het nog wel een keer met de kar maar dan geen fotograaf.

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » wo 17 dec 2008, 19:40

klinkt allemaal als een geslaagd dagje uit en fijne herinnering om aan terug te denken!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Plaats reactie