indien nodig even "voorstellen
Ester : Fijn dat het alweer beter gaat met Jeskim.Is ze dit jaar gedekt ?? Ja ,en je kan helaas niet alles houden, we hebben er net 2 verkocht en succes van de week met de Abop.
Claudia : we hebben nog een jaar om te oefenen en er zitten ook fjordsportproeven in het verschiet.
Jilly : "jullie"Brijol is van de schoonfamilie geweest.
Louie heeft wel ooit Kestor van ons gekocht.
Claudia : we hebben nog een jaar om te oefenen en er zitten ook fjordsportproeven in het verschiet.
Jilly : "jullie"Brijol is van de schoonfamilie geweest.
Louie heeft wel ooit Kestor van ons gekocht.
Wat leuk zeg. Over op elkaar lijken van moeder en dochter, ik heb niet veel meer dan een paar foto's waar Frida op staat waaronder die op de vorige pagina. Ik heb ze gekregen van Hol toen ik vorig jaar contact met ze heb gezocht. Ze vonden het erg leuk te horen dat Meline er nog was en het goed maakte. Ik heb toen gesproken met de dochter, Rianka geloof ik. Zij vertelde dat Frida niet meer leeft, ik kan dus ook niet in het echt gaan vergelijken. Frida heeft na Meline nog een aantal veulens gehad en is toen wegens een ongeluk met een been afgemaakt. Haar laatste veulen is van 1999.zarah schreef:Anita : Alphen ligt vlakbij Maasbommel en heel vroeger reed de dochter van Hol bij de zelfde lesgeefster als ik. Ik weet nog wel dat we ooit met Frieda naar Hoenderloo geweest zijn voor een proef. ik meen een NPC proef. Mijn lesgeefster reed haar toen. Volgens mij lijkt Melina wel veel op Frida???
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

hallo ,
ik ben serena moeder van 2 kanjers van kinders van 2,5 jaar ( dochter isis) en zoon van nu ruim 15 maanden (Gabriël).
verder hebben we drie fjorden nl Yolien en dr zoontje eros en luna (die drachtig is van reinar).
Verder hebben we nog een duitse merrie staan.
En verders 3 honden en een kat..
veel plezier hier op fw
ik ben serena moeder van 2 kanjers van kinders van 2,5 jaar ( dochter isis) en zoon van nu ruim 15 maanden (Gabriël).
verder hebben we drie fjorden nl Yolien en dr zoontje eros en luna (die drachtig is van reinar).
Verder hebben we nog een duitse merrie staan.
En verders 3 honden en een kat..
veel plezier hier op fw
Yoehoew YOLIEN (V.RONNIE) BEVALLEN VAN ANTON= FLOW 11-05-2009 OM 23.50UUR
LUNA (V BRIGGEN) BEVALLEN VAN REINAR= FLAIRE 26-05-2009 OM 02:45UUR
LUNA (V BRIGGEN) BEVALLEN VAN REINAR= FLAIRE 26-05-2009 OM 02:45UUR
mag ik even met schaamrood op mijn kaken melden dat ik nog nooit van jou/jullie heb gehoord?!!
ja ok Uller kennen we sinds kort qua naam wel maar verder........
ik ben caroline, 33 jaar mama van 2 zoontjes en heb 2 fjorden binkenl de 9 jarige Ubie en Haakon mijn ruim4 jarige spook fjord, die ik nu aan het inrijden ben, veel fun hier

ja ok Uller kennen we sinds kort qua naam wel maar verder........

ik ben caroline, 33 jaar mama van 2 zoontjes en heb 2 fjorden binkenl de 9 jarige Ubie en Haakon mijn ruim4 jarige spook fjord, die ik nu aan het inrijden ben, veel fun hier

ha Mirjam : ja je foto s zijn gearriveerd, blijf altijd leuk en 20 juni 2009 een jubileum, 25 jaar in het bezit van een fjord dus die 20 jaar kan wel kloppen.
Jeempie : Lonneke kan weer lachen hoor en volgend jaar samen in de herkansing ??
caroline : je hoef je niet te schamen hoor...Wij zijn vaak aanwezig wanneer er iets te doen is met een fjord, vandaar een aantal bekenden hier !!!
Jeempie : Lonneke kan weer lachen hoor en volgend jaar samen in de herkansing ??
caroline : je hoef je niet te schamen hoor...Wij zijn vaak aanwezig wanneer er iets te doen is met een fjord, vandaar een aantal bekenden hier !!!
ha Mir : heel nieuwsgierig hoor ... Bailey (V.Gnist,M.Hester) loopt inmiddels in de Elzas rond en Bea (V.Lestor,M.Wilhelmina) moet nog gekeurd worden en na goedkeuring vertrekt ze begin januari naar haar nieuwe eigenaar. Met Uller gaat het eigenlijk goed op een paar dingetjes na maar ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat ook dat goed komt.
Welkom Emmy! Ik ben Anouska, 28 jaar, en in het bezit van de 3,5 jarige ruin Bjørn (Orsta x Havstad). Veel plezier hier!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Halloo en welkom hier, al is dat onnodig om te zeggen aangezien je de meeste al kent 
Mijn naam is Katinka, 19 jaar en ik heb een fjordenmerrie van anderhalf, haar naam is Djinty en ze is een Stedjeblakken x Halldor. Ik heb haar begin dit jaar bij Esther vandaan.
Leuk dat je erbij bent gekomen!! veel plezier

Mijn naam is Katinka, 19 jaar en ik heb een fjordenmerrie van anderhalf, haar naam is Djinty en ze is een Stedjeblakken x Halldor. Ik heb haar begin dit jaar bij Esther vandaan.
Leuk dat je erbij bent gekomen!! veel plezier

Hoi Emmy, welkom hier.
Nou voorstellen is niet echt meer nodig he
Jammer voor Lonneke dat Uller nkiet helemaal ging zoals verwacht... haha zit toch een beetje in de familie dat ze soms weleens wat door kunnen slaan
Heb je helemaal niet gezien op Paard&Koets
Taco had wel een aaitje van zijn schoonfamilie verwacht
Maar misschien neem ik hem wel mee naar de keuring en CK volgend jaar...
En je weet het, mijn aanbod om Uller voor je te rijden met de proeven staat nog steeds
Nou voorstellen is niet echt meer nodig he

Jammer voor Lonneke dat Uller nkiet helemaal ging zoals verwacht... haha zit toch een beetje in de familie dat ze soms weleens wat door kunnen slaan

Heb je helemaal niet gezien op Paard&Koets

Taco had wel een aaitje van zijn schoonfamilie verwacht

Maar misschien neem ik hem wel mee naar de keuring en CK volgend jaar...
En je weet het, mijn aanbod om Uller voor je te rijden met de proeven staat nog steeds

ha Kelly : voorstellen is inderdaad niet echt nodig he !!!
we hadden inderdaad iets anders gehoopt met de Abop maar ja wat doe je eraan ?? Ik merk wel dat er momenteel erg veel spanning zit in de combi : lonneke/uller . Heb er vandaag voor eerst sinds 1 jaar weer zelf in de bak meegereden.
Ik heb wel aan Paard&Koets gedacht maar ook hier druk,druk, druk.
En je weet het, mijn aanbod om Uller voor je te rijden met de proeven staat nog steeds >>>
Misschien hou ik je er volgend jaar wel aan ??
we hadden inderdaad iets anders gehoopt met de Abop maar ja wat doe je eraan ?? Ik merk wel dat er momenteel erg veel spanning zit in de combi : lonneke/uller . Heb er vandaag voor eerst sinds 1 jaar weer zelf in de bak meegereden.
Ik heb wel aan Paard&Koets gedacht maar ook hier druk,druk, druk.
En je weet het, mijn aanbod om Uller voor je te rijden met de proeven staat nog steeds >>>
Misschien hou ik je er volgend jaar wel aan ??
carolien :
Hebben jullie Zarah nog steeds joh Dus toch maa rniet vrkocht
Saartje heeft wel een beetje vakantie gehad ivm de Abop van Uller maar er begint weer regelmaat in het rijden te komen inmiddels rijdt Meike er ook wel eens mee. De meiden hebben beide plezier in Saartje.
Maar af en toe moet je iets he...
We kijken eerst maar wat voor veulen Jester krijg ?? en wat we dan gaan doen want Chenne komt er nu ook aan.
Hebben jullie Zarah nog steeds joh Dus toch maa rniet vrkocht
Saartje heeft wel een beetje vakantie gehad ivm de Abop van Uller maar er begint weer regelmaat in het rijden te komen inmiddels rijdt Meike er ook wel eens mee. De meiden hebben beide plezier in Saartje.
Maar af en toe moet je iets he...
We kijken eerst maar wat voor veulen Jester krijg ?? en wat we dan gaan doen want Chenne komt er nu ook aan.