Uniek en Dj herenigd

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » do 13 nov 2008, 20:19

ik vindt Dj er super uitzien, wat een heerlijk koppie en mooie hals. en de rest van zijn lijf, Ik ben zeer benieuwd hoe hij uitgroeid en hij bereden wordt en zn spieren wat beter worden, Ik vindt hem nu al super.

en wat een schop gaf uniek daar, hopen dat ze elkaar nie teveel verwonden
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » vr 14 nov 2008, 07:30

@ charret, ja maar hij stond op automatisch... dus denk dan komt het wel goed hahaha enne uniek is niet 'stil hengstig' ik heb haar in het verleden wel eens hengstig gezien (bij andere merries 8)7 ) maar je merkt verder weinig aan haar, ze wordt ook niet moody enzo

@ jeempie nee dj wordt voorlopig niet gecastreerd! (hopelijk helemaal niet)

@colunder heelsum naar wijk???? of bedoel jij leersum? nee dat is de amerongerwetering!

@ miekjuh ja toen werd ze vast gezet/gehouden
ik ga ook van het weekend het andeere stuk klaar maken, maar ze hebben beide nog nooit alleen gestaan, dus dan wil ik er eerst op mijn gemak bij kunnen blijven.... we hebben gister een stukje gewandeld en als dj ook maar in de buurt komt liggen haar oren al in haar nek en zo ook in de wei dus ik ben deze dagen niet bang dat daar wat gebeurd ;)

bedankt voor alle reacties :D ik vind dj zelf ook steeds mooier worden en idd hoe hij loopt te showen met dat nekkie erop :~
maar vergeet niet dat hij al wintervacht heeft... toen hij daar afgelopen zomer onderuit kwam had hij ook gewoon weer spillebeentjes net als uniek :D maar zijn lijf zelf begint in ieder geval ook eindelijk wat uit te dijen :D
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Viv

Bericht door Viv » vr 14 nov 2008, 07:38

Cindy+Uniek schreef:[ze staan nu nog ff samen tot ik andere pony's erbij heb... maarre hij komt echt niet in de buurt van haar kont.... dan heeft ze m al gegrepen :D
en mocht ik merken dat ze wel meer gaat accepteren haal ik ze direct uit elkaar! het is nu alleen ff dat ze beide nog nooit alleen hebben gestaan enzo!
Dan ben je al te laat hoor, en denk niet dat je op een inteeltveulen zit te wachten. Sorry dat ik het zeg maar totaal onverantwoord wat je nu doet!
Je kan toch gewoon een draad ertussen spannen met stroom erop. Kunnen ze toch allebei naar buiten en kunnen ze elkaar zien.
DJ is en blijft een hengst (hij is btw wel gigantisch gegroeit valt me nu op naast uni).

Zo heb ik ook eens een arabierenjaarling op zn knieën achter een minishet van 32 zien zitten. Diertje zou ook nooit hengstig zijn..... BINGO!!!

Ik zou er iig niet rustig op gaan zitten wachten, draadje is zo gespannen hoor.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » vr 14 nov 2008, 11:50

Viv schreef:
Cindy+Uniek schreef:[ze staan nu nog ff samen tot ik andere pony's erbij heb... maarre hij komt echt niet in de buurt van haar kont.... dan heeft ze m al gegrepen :D
en mocht ik merken dat ze wel meer gaat accepteren haal ik ze direct uit elkaar! het is nu alleen ff dat ze beide nog nooit alleen hebben gestaan enzo!
Dan ben je al te laat hoor, en denk niet dat je op een inteeltveulen zit te wachten. Sorry dat ik het zeg maar totaal onverantwoord wat je nu doet!
Je kan toch gewoon een draad ertussen spannen met stroom erop. Kunnen ze toch allebei naar buiten en kunnen ze elkaar zien.
DJ is en blijft een hengst (hij is btw wel gigantisch gegroeit valt me nu op naast uni).

Zo heb ik ook eens een arabierenjaarling op zn knieën achter een minishet van 32 zien zitten. Diertje zou ook nooit hengstig zijn..... BINGO!!!

Ik zou er iig niet rustig op gaan zitten wachten, draadje is zo gespannen hoor.
Duidelijker kun je niet zijn geloof ik en ik ben het er helemaal mee eens. Maar goed het zijn de paarden van Cindy en als zij het risico wil lopen....
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
lauraatje

Bericht door lauraatje » vr 14 nov 2008, 19:06

Wat is DJ leuk aan het worden!
Heerlijk plekkie daar zeg.
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » vr 14 nov 2008, 19:10

Wat een prachtige plekje heb je gevonden voor je paardjes.
Heel veel plezier daar!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » vr 14 nov 2008, 19:37

@ viv ik heb nog geen stroom dus vind het op dit moment gevaarlijker om ze apart te zetten als ze beide nog nooit alleen hebben gestaan met alleen een draadje ertussen! dus vandaar dat ik dat komende zondag pas ga doen ;) dan heb ik de hele dag de tijd....
en ik ken gelukkig mijn eigen merrie voor 1000% en merk het echt wel aan haar als ze anders doet.... ze slaat hem op dit moment nog steeds weg...
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 15 nov 2008, 17:16

jeetje wat is DJ een flinke bink geworden zeg :~
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Ootje

Bericht door Ootje » za 15 nov 2008, 17:43

Leuk dat je ze nu op hetzelfde plekje hebt staan.
Komen er binnenkort al paarden bij?
Maar, zoals de rest al zegt, wel oppassen hoor. Gelukkig komt er binnenkort een draadje tussen.
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » za 15 nov 2008, 18:11

nee heb helaas nog geen anderen gevonden ...
morgen gaan we het andere stukje afzetten en maken :D

vandaag is mijn baal kuil gebracht van 400 kg, uniek heeft nog nooit zulk mooi spul gehad op de manege volgens mij hahaha (was altijd echt dorre troep) ze viel ook meteen aan :D
Tanja

Bericht door Tanja » za 15 nov 2008, 19:01

Wat een super stekkie zeg!
Ben je wel van plan om DJ binnenkort te laten ruinen?
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.

Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » za 15 nov 2008, 19:39

nee dj blijft hengst
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » zo 16 nov 2008, 16:31

Ik heb het zelf ook wel eens gehad hoor: 's morgens jaarling terug bij de merries in het land en niets aan de hand, 's middags zjn moeder kei-hengstig. Dan ben je echt niet blij hoor! Kan me niet voorstellen dat je dat 24/7 in de gaten kunt houden.
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » zo 16 nov 2008, 17:59

ze staan sinds vanmiddag apart :D het stroom doet het!

Dj hing toen we aankwamen helemaal over het draad heen, dus ik zei 'lieffie we moeten nu echt eerst het stroom doen, want zo laat ik ze morgen niet achter!'

dus dat hebben we vandaag gefixt! zag er erg leuk uit toen dj dacht weer een hapje van de andere kant te kunnen nemen hahahaha (tja leedvermaak blijft leuk he) hij bleef er gelijk daarna ver bij uit de buurt! en stond heel zielig naar ons te kijken hihihi
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » ma 17 nov 2008, 17:33

Ook weer een zorg minder dus.
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
nancy imka

Bericht door nancy imka » ma 17 nov 2008, 17:59

Lekker dat het stroom het nu doet! Alleen wel jammer dat ze nu beide helemaal alleen staan! Ik hoop dus maar dat je snel mensen en paarden erbij kunt vinden
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » di 18 nov 2008, 08:13

nancy imka schreef:Lekker dat het stroom het nu doet! Alleen wel jammer dat ze nu beide helemaal alleen staan! Ik hoop dus maar dat je snel mensen en paarden erbij kunt vinden
ah ze staan wel strak naast elkaar hoor! er zit een paadje van 1 meter tussen :D

en als ik niet snel een vriendje voor dj vind koop ik er een shetlander ruintje bij.... uniek vind het niet zo erg alleen, maar dj verveelt zich echt...

@ jeempie, ja idd nu weet ik zeker dat er niks kan gebeuren!
Plaats reactie