De dag begon eigenlijk heel erg lekker. Eerst even uitgeslapen toen samen met een vriendin naar de kappert geweest. Eten omkleden en lekker naar de paardjes!!
Ik doe haar paardje (montana) ook rijden, omdat zij er toen 2x heel hard van af gevallen is en sindsdien is ze erg bang met rijden. We zijn nu langzamerhand het weer op aan het bouwen. Maar buiten dat, Eerst Montana gereden. Had verwacht dat ik super ruzie met haar zou krijgen, maar dat viel reuze mee! Ze liep super!!!

Kimmie blij!!

Daarna dikbillie opgezadelt en ook wezen rijden. Die liep ook weer SUPER!!!

Kimmie nog blijer!!

Met een heel trots en blij gevoel de paardjes nog wat eten gegeven...*BLIEB,BLIEB* telefoon!smsert! Een andere vriendin van mij. Is bezig met verhuizen. Of ik Award ook even wilde doen. Acch..tuurlijk. Maar eerst thuis even lekker een happie eten en een beetje opwarmen
Sávonds terug gekomen..staat er een paard naast montana. Toen nog niks aan de hand. Ik gereden met mijn vaste groom/vriendin/eigenaar montana Femke

kimmie blij
Komen we terug...Ruzie tussen die 2!!Ruzie!!

Ze kunnen elkaar niet luchten of zien. Je hebt wel eens dat paarden een beetje vervelend doen tegen elkaar maar dit was gewoon niet leuk meer! Aangezien montana een echt merrie is staat ze heel de tijd te gillen,trappen,bijten tegen de tralies en steigeren. Ik baal der echt van dat dat paard dernaast is komen staan. Het gaat echt niet lekker tussen die 2. Wij balen nu dus echt. Hopelijk is er geen schade morgen. Op hoop van zegen dus maar, want montana was erg bezig met trappen.
Sorry voor de long story maar moest even wat frustatie wegschrijven