Weer een eerste keer iets gedaan na
Weer een eerste keer iets gedaan na
Gisteren heb ik Meline weer eens gelongeerd. Het was inmiddels al weer een aantal weken en dus werd het wel weer tijd.
De dame had niet veel zin en probeerde allerlei trucjes uit om maar onder het werk uit te komen maar dat wilde haar niet lukken. Op een gegeven moment gaf ze zich maar over en deed goed haar best.
Ik longeer altijd met een dubbele longe. Dat heeft zoveel voordelen vind ik ten opzichte van een enkele. Je hebt veel meer te vertellen, kunt het tempo beter in de hand houden en een ander groot voordeel vind ik dat je heel simpel van hand kunt veranderen zonder een hoop gesleutel aan je materiaal.
De eerste keren na mijn beide knie operaties durfde ik het nog niet aan om ook te galopperen omdat ik bang was dat ze me dan omver zou trekken. Nu voelde ik me al veel zekerder en heb zowel links als rechtsom ook gegaloppeerd. Het ging super. Ik ben zo trots op mezelf dat nu ook dit weer gelukt is. Het gaat steeds beter.
De dame had niet veel zin en probeerde allerlei trucjes uit om maar onder het werk uit te komen maar dat wilde haar niet lukken. Op een gegeven moment gaf ze zich maar over en deed goed haar best.
Ik longeer altijd met een dubbele longe. Dat heeft zoveel voordelen vind ik ten opzichte van een enkele. Je hebt veel meer te vertellen, kunt het tempo beter in de hand houden en een ander groot voordeel vind ik dat je heel simpel van hand kunt veranderen zonder een hoop gesleutel aan je materiaal.
De eerste keren na mijn beide knie operaties durfde ik het nog niet aan om ook te galopperen omdat ik bang was dat ze me dan omver zou trekken. Nu voelde ik me al veel zekerder en heb zowel links als rechtsom ook gegaloppeerd. Het ging super. Ik ben zo trots op mezelf dat nu ook dit weer gelukt is. Het gaat steeds beter.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- nancy imka
Hey wat goed! Ik longeer niet maar dat ligt niet aan mijn knieen hoor, Imka trekt mij zoiezo altijd omver dus ik vind het eigenlijk ook niet leuk om te doen. En Imka heeft natuurlijk aan allebij de voorbenen een peesblessure gehad en dan is longeren best zwaar.
Fijn joh dat je steeds iets meer vooruit gaat!
Fijn joh dat je steeds iets meer vooruit gaat!
Ik ben op 4 april aan mijn eerste knie geopereerd en op 16 mei aan de tweede. Ik heb 2 nieuwe kniegewrichten gekregen. Mijn eigen waren totaal op. Totaal geen kraakbeen meer tussen de gewrichtdelen, dus bot op bot. Dat levert onzettend veel pijn op en heeeeeel moeizaam lopen. Mijn benen wilden niet meer recht maar ook niet meer heel erg gebogen. Nu zijn zijn ze weer recht en kan ik meer dan 100 graden buigen. Morgen sluit ik de revalidatie in Beatrixoord af en ga ik verder bij bij eigen fysiotherapeuten in Beilen en Groningen.Jet&Erna schreef:Wanneer ben je geopereerd aan je knie-en?
Fijn dat je met meer zekerheid aan de slag durft te gaan en je paard je ook tevreden stelt!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco