Vandaag heb ik voor het eerst sinds half april weer eens echt gereden

. Sinds mijn knieklachten had ik er niet meer opgezeten (oke, even 1 keer Tim uitgestapt maar dat voelde niet echt lekker) en vandaag heb ik op 2 paarden gezeten

.
Ellen ging een nieuw zadel kopen die ik natuurlijk ook even moest testen, dus klimmen op Timmie. Ze keken daar wel een beetje raar, rechts opstappen met behulp van Ellen

ik leek wel tachtig... Maar het voelde goed met de beugeltjes aan dus ook nog een stukje gedraafd. Oef, dat voelde weer goe-hoed

. Terug op stal kon ik het niet laten en heb ik Obion van het land geplukt. Die is weer zo'n 15 cm hoger dus de stalbaas heeft takelwerkzaamheden verricht en toen zat ik! Oblion heeft ook al zo'n 2,5 maand niet echt wat gedaan dus we zijn rustigjes aan begonnen, maar ze pakte het al snel best lekker op.
Na 2 drafsessies begon het wel lekker te broeien onder de kniebrace dus toen weer gestopt.
Ik ben echt helemaal blij dat het goed ging, was zo bang dat ik teveel last zou hebben. Nu nog hopen dat ik vanavond geen spijt ga krijgen van mijn fanatieke gedoe

.