die van jou was toch ook shih-tzu? Dat zit ook in Mischa.
Tis een dikke schijterd, durft ook nooit op de boot, terwijl we best vaak naar Schiermonnikoog gaan.
Dit weekend ook weer wat beleefd met die schijterd:
We moesten ergens in Duitsland door een best lange tunnel, bij Hamburg geloof ik. Ik ben zelf ook een schijterd, heb claustrofobie, dus vind tunnels niks. Waarschijnlijk voelt Mischa dat wel hoor. In de tunnel krabte ze steeds aan Jan Willem, ze vond het eng dachten we.
Een eind verderop gaan we bij een benzinestation even een bakje kofie drinken. IN één keer een stank in de auto, ik dacht een kadaver, of de containers bij de benzinepomp. Jan Willem vond het naar zo'n bullepees ruiken. De stank was niet te harden in de auto.
We parkeren de auto, Mischa gaat naar buiten......

een grote natte, zwarte plek onder haar staart. Stínken!!! Heeft ze van angst haar anaalklieren leeggedrukt in de auto. Gatver! Ik had gelukkig van die snoetepoetsers bij me, dus kont schoongeveegd. Maar het zat ook allemaal in die deken waar ze op zat. Bah, wat en geur joh.
Er is altijd wel wat met Mischa, ze moeten altijd haar hebben, ze heeft iets over zich wat andere honden tegenstaat. Ik was aan het douchen daar in Denemarken, we hadden een blokhut met wc en douche. Hoor ik ineens een hond janken, dus ik spring zo onder de douche weg de hut in. Ja dus.............had die rot hond van de buren (wéér zo'n k*t Jack russel, ik haat die honden) Mischa gebeten. Ze zat heel ontdaan op de bank, JW was al bij haar, die heeft die JR een schop gegeven, die had Mischa echt in haar nek te pakken. We konden geen wondjes vinden. Een uur later zie ik dat ik bloed op mijn arm heb, leek net een schaafplek. Mischa weer gecheckt, had ze best een bijtwond op haar oor. Die mensen van de JR reageerden niet eens, en deden dat rotbeest daarna ook niet aan de lijn, dat beest liep steeds bij onze blokhut. Mischa durfde niet eens meer naar buiten. Ze moeten echt altijd Mischa hebben, en die is zelf zo lief en sociaal.