Oke , ik zal hem geen Coentje meer noemenVera schreef:ik vind hem geen coentje meer, maar een COEN!
wat ziet ie er super uit!
Coentje.
Ik wel
, want voor mij blijft hij Coentje. Duidelijk overeenkomsten met Bas zijn volle broer. Ook dat hele regelmatige groeien komt overeen.
Ook hij toont al zo volwassen[ Zie de foto's "meet Bas"]. Grappig is dat toch hè.
Ook hij toont al zo volwassen[ Zie de foto's "meet Bas"]. Grappig is dat toch hè.
Ikaro eerste plaats hengstveulens en reserve veulenkampioen Barendrecht 2012
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
Davina dagkampioen Vrouwenpolder 2012 met 39 punten
-
Fabienne-Fotografie
Nee het is nu een verwende knol.Fabienne-Fotografie schreef:hij ziet er echt goed uit! echt een meneer, en geen baby met lange manen en modder in zn vacht. ( de laatste keer dat ik hem zag)
Alleen naar buiten als het droog weer is en lekker met zijn kont in het vlas.
En heel regelmatig de borstel over zijn lijf.
In het voorjaar gaat hij de wei op met een groep jonge hengsten. Dus dan zie ik hem niet meer iedere dus ik moet er nu nog even van genieten
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Het is mijn oude kleine cameraatje en die past hem gewoon niet aan.Charret schreef:Ik vind hem zo verschikkelijk gaaf!
Weet je de instellingen van de datum niet te vinden of past hij het gewoon niet aan?
Ik heb hem er al een paar keer afgehaald maar hij zet hem telkens weer terug
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- dirma_wintura
Dat is ook de bedoeling en als alles meezit moet er nog eentje bijkomen.Ellebel schreef:Coen is een lekker dingAl vind ik zijn broer Bas ook een prachtige fjord.
Jij hebt straks heel wat te rijden Claudia, en ik zou ook niet kunnen kiezen tussen drie van die knappe kanjers.
Perla X Zortin en als het kan ook een hengst
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Oh dat is dan balen. Het staat wel optimistisch!claudia schreef:Het is mijn oude kleine cameraatje en die past hem gewoon niet aan.Charret schreef:Ik vind hem zo verschikkelijk gaaf!
Weet je de instellingen van de datum niet te vinden of past hij het gewoon niet aan?
Ik heb hem er al een paar keer afgehaald maar hij zet hem telkens weer terug
Liefde is..Alies Dragan Jouke