En geeft niet hoor, ze vinden ons net zo eng haha.
Scheren jullie zelf?
- Cindy+Uniek
Streepjes kun je heel simpel voorkomen en wegkrijgen. Zowizo moet je de banen overlappen. Hoed tegen de richting in scheren en hiermee dus opletten met kruinen en welvingen in de vacht.
En na de grote bups nogmaals over de overlappingen met de banen mee en van onder naar boven dwars op de baan. Zo krijg je je paard mooi streeploos geschoren.
En langs de manenkam van onder naar boven langs de manen, scheelt ook weer een lelijke rand.
En na de grote bups nogmaals over de overlappingen met de banen mee en van onder naar boven dwars op de baan. Zo krijg je je paard mooi streeploos geschoren.
En langs de manenkam van onder naar boven langs de manen, scheelt ook weer een lelijke rand.
Claudia en haar vader hebben vorig jaar Tea gedaan, dat buik/hals modelletje, was ik erg blij mee..
Omdat ik niet wist hoe ze zou gaan reageren heb ik haar eerst even met de kruimeldief gedaan, was vooral mijn moeder erg van gecharmeerd.. Maar ik heb hem even aan gedaan en daarna haar even afgekruimeldieft, eerst was het wat eng, maar daarna ging het goed.. Tijdens het eigenlijke scheren viel ze zowat in slaap..
Edit, even het modelletje showen..
Tea's idee van showen, hihi..

Je ziet nog net het randje onderaan:

Omdat ik niet wist hoe ze zou gaan reageren heb ik haar eerst even met de kruimeldief gedaan, was vooral mijn moeder erg van gecharmeerd.. Maar ik heb hem even aan gedaan en daarna haar even afgekruimeldieft, eerst was het wat eng, maar daarna ging het goed.. Tijdens het eigenlijke scheren viel ze zowat in slaap..
Edit, even het modelletje showen..
Tea's idee van showen, hihi..

Je ziet nog net het randje onderaan:

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Alies zal geen probleem zijn. Hooguit dat het haar te lang gaat duren. Ik weet niet hoe lang scheren duurt. Maar we hebben al meerdere keren haar baard met zo'n groot scheerapparaat geschoren en dat ging heel goed. Voor de baard alleen een touwtje om de nek, want makkelijker.Viv schreef:Charet ik zou eerst even kijken hoe ze op scheren reageren voor je zelf honderden euro's aan zo'n appparaat gaat besteden. Voor hetzelfde geld raken ze compleet in paniek en zit je dan met je aparaat.
maar wil het je best leren hoor, ik vind het enorm leuk om te scheren (en ach die haartjes neem je voor lief). En idd al je het zelf doet scheelt het gezeur of je al klaar bent of dat het niet zo gaat als je zelf wilt.
Allerbelangrijkste van scheren zijn de messen, die moeten echt goed scherp zijn anders krijg je happen en strepen.
Sandra weet ik niet. Die is nog nooit geschoren. Ik kan het wel eens proberen hoe ze reageert. Maar als je het zou willen komen leren, graag!
Ik vind helemaal geschoren wel het mooiste overigens.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Bella schreef:@Charret: Zou niet weten waarom je die uit moet doen (daarvoor moet je echt bij Marijke en Anna zijn). Overall aan is handiger
Marijke doet hem uit omdat ze bang is voor prikkend borsthaar

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Sandra kennende zal ze het eerst wel eng vinden, maar als je eenmaal bezig bent zal het allemaal wel meevallen.Charret schreef:Alies zal geen probleem zijn. Hooguit dat het haar te lang gaat duren. Ik weet niet hoe lang scheren duurt. Maar we hebben al meerdere keren haar baard met zo'n groot scheerapparaat geschoren en dat ging heel goed. Voor de baard alleen een touwtje om de nek, want makkelijker.Viv schreef:Charet ik zou eerst even kijken hoe ze op scheren reageren voor je zelf honderden euro's aan zo'n appparaat gaat besteden. Voor hetzelfde geld raken ze compleet in paniek en zit je dan met je aparaat.
maar wil het je best leren hoor, ik vind het enorm leuk om te scheren (en ach die haartjes neem je voor lief). En idd al je het zelf doet scheelt het gezeur of je al klaar bent of dat het niet zo gaat als je zelf wilt.
Allerbelangrijkste van scheren zijn de messen, die moeten echt goed scherp zijn anders krijg je happen en strepen.
Sandra weet ik niet. Die is nog nooit geschoren. Ik kan het wel eens proberen hoe ze reageert. Maar als je het zou willen komen leren, graag!
Ik vind helemaal geschoren wel het mooiste overigens.
Mama van Daan (geboren 02-08-2011) en Annabel Eefje (geboren 15-01-2013)
Ja maar bij gebrek aan overall moet je wat. Ik meen het serieus hoor...was echt geen grapje.Bella schreef:@Charret: Zou niet weten waarom je die uit moet doen (daarvoor moet je echt bij Marijke en Anna zijn). Overall aan is handiger
Zeker als je geen jas of iets aan hebt. Ik heb het eens niet gedaan, 's ochtends paard geschoren met gewoon rijbroek en trui aan en moest daarna nog de hele dag werken. En neem van mij aan die korte prikhaartjes die je de hele dag zitten te irriteren/ jeuken zijn niet prettig. Op het toilet ding uit doen en uitkloppen werkt ook niet want ze blijven er gewoon inzitten. Vandaar dat ik het nu anders doe
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- Cindy+Uniek