Morgen met Suus mee op de bok

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

Morgen met Suus mee op de bok

Bericht door Ziggy » do 24 mei 2007, 20:59

Ik had vanavond met Suus (van Trees) afgesproken om zaterdagavond te gaan rijden, zij neemt dan Vera en ik ga op Piaff, dat is een fjord die bij mij bij het weiland om de hoek staat.
Maar er wordt niet zulk mooi weer verwacht voor zaterdag, dus ik stelde voor om morgenmiddag dan te gaan rijden. Alleen had Suus al ingeplant om dan met Trees ingespannen te gaan rijden, vroeg ze of ik meeging.
Normaal hou ik er niet van, maar ik wil Trees wel eens voor de kar zien lopen hoor en tja eigenlijk begint er bij mij de laatste tijd iets te kriebelen om Vera met de tijd ook in te gaan spannen, dus wie weet kom ik morgen helemaal over enthousiast thuis en ben ik "om" :D

Ik neem het fototoestel mee, dus jullie worden nog gebombardeerd met foto's *o/*
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » vr 25 mei 2007, 06:50

Mennen is harstikke leuk, je beleeft de wereld weer heel anders. Veel plezier
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 25 mei 2007, 08:07

senna schreef:Mennen is harstikke leuk, je beleeft de wereld weer heel anders. Veel plezier
ja ben echt benieuwd hoor, wie weet over een paar jaar kom ik hier met foto's van mijn tweespan hihi
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Anna

Bericht door Anna » vr 25 mei 2007, 16:19

En hoe is het geweest ben je over om ook te gaan mennen?
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Ziggy

Bericht door Ziggy » vr 25 mei 2007, 18:15

ik weet het nog niet Anna, het was wel heel relaxt moet ik zeggen, nou is Trees ook super braaf, dus dat scheelt ook. Maar ik vond het wel heel erg leuk om te doen :D

Plaats reactie