Tea thuis en geshopt..

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Esther

Tea thuis en geshopt..

Bericht door Esther » di 27 mar 2007, 13:29

Gisteren hebben we Tea opgehaald van stal en weer lekker mee naar huis genomen.. Heerlijk zeg, mijn kudde weer compleet.. Tea vind het ook wel fijn geloof ik..

Gisteren heeft ze nog in de stal gestaan om even weer te wennen. Vanmorgen mocht ze even in ons eigen kleine landje om wat grasjes te eten, dan wordt het straks lekker kaal voor Jeskim en Tea kan het wel gebruiken voor de baby..
Tussen de middag heb ik haar lekker bij de andere paarden gezet, anders krijgt ze meteen weer diarree van het gras..

Was niets nieuws, Even met Jeskim snuffelen en dat werd natuurlijk gillen, Jeskim plaste niet ofzo, dus die zal wel niet hengstig zijn op het moment, jammer, anders kreeg ik er een beetje kijk op, tja met alleen merries wordt het lastig schouwen.. Maar Jeskim en Tea vinden elkaar nog steeds niet superaardig, maar ze verdragen elkaar..
Bente was meteen dikke mik.. Die is wel lief en ging ze ook even mee krabben en Caylinn vind Tea maar eng volgens mij, die begon meteen te kauwen en ging zowat door de knieën om te laten zien hoe onderdanig ze was.. Al lopen Bente en Caylinn wel met zijn tweeën achter Tea aan om rottigheid uit te halen, altijd kijken of er wat te beleven valt.. Maar verder bleef het rustig, eventjes draven, maar ze gingen al snel weer over tot de orde van de dag, eten..

Toen vanmiddag even geshopt, oeps..
Ik moest nog een cadeautje halen voor mijn vader, die is zaterdag jarig.. Eerst even langs zo'n boerenzaakje, want ik wilde graag zo'n zweetmes met kartels aan een kant en die hadden ze daar wel, enige winkel waar ik nog niet had gekeken..
Toen dus naar de boerenshop voor een cadeuatje voor mijn pa, het is een landmeter geworden, ja, die wilde hij wel hebben geloof ik, hij werkt altijd op het land met een combain en dan is dat wel handig en bij de kassa vond ik ook nog een sleutelhanger van die combain, van het zelfde merk en die heb ik erbij gedaan, nu alleen nog een mooie rozenplant en ik ben klaar voor hem!!
Toen nog even doorgereden naar de piaffe, hihi..
Ik had afgesproken met mezelf dat als ik bij FC zwolle weg mocht, no more stinky toilets, ik een mooi dekje mocht halen..
Dus ik heb een heel mooi dekje gekocht, een fluwelen donkergroene met een lichtgouden bies, die wilde ik al heel lang, maar had nooit een goed excuus om zo'n dure te kopen.. :D
Ik heb ook nog voor de aanstaande moeder en kind de striped sunshine halster van HH gehaald.. Die voor het veulen is zo schattig, ik mag van mijn pa eigenlijk van te voren niets halen voor het veulentje, maar ik kon hem niet laten liggen :L !!
Wilde eigenlijk ook nog een nieuw halster voor Bente halen, maat Cob, die heeft ze nu, maar dat durfde ik niet meer, dat wordt te veel in een keer :o ..hihi..

Heb ook nog iets geheims gekocht.. hihi.. dat komt nog wel een keer..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
janna
Contacteer:

Bericht door janna » di 27 mar 2007, 14:18

hee je Pbde mij net al over je Shopping uitje. Maar je mag jezelf best eens goed trakteren. Vooral nu je weg bent bij FC Zwolle en nu je aan een opleiding mag beginnen!!.
Maar ben erg benieuwd hoe het halster Tea en het veulentje gaan staan (heb net al even stiekem op piafferuitersport.nl gespiekt O:) ). En dat dekje volgensmij heeft Juul (van Runnar) ook zo'n goenig suede achtig dekje. Staat hem wel erg sjiek.

Maar hopen dat je vader ook blij is met zijn spulletjes en heel handig dat je nu zo'n zweetmes gevonden hebt. Ik merk echt bij Bart dat dat ook het eerste ding is dat ik pak als ik ga poetsen. Laatst Ymea en Yarra maar eens poging gedaan tot ontharen maar dan is dat zweetmes toch wel weer erg handig.

En dat Tea thuis is, volgensmij is dat wel weer even een beetje geruststellender. Je kan nu even naar buiten lopen als je even al je paarden wil zien.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
lauraatje

Bericht door lauraatje » di 27 mar 2007, 18:38

Wat lekker dat Tea weer thuis is.
En shoppen is natuurlijk altijd goed :P Die halsters heb ik zien hangen laatst, zijn erg leuk!
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 28 mar 2007, 10:52

Oeh esther kon de koopdrang niet weerstaan :P hahaha
Nog gevraagd toevallig naar onze bestelling? Anders ga ik m halen! Dat geld zal nu onderhand toch wel eens binnen zijn, niet?

En heerlijk Tea weer bij huis!

En een landmeter? Is dat geen gat in je bankrekening? (geen idee hoeveel je daarmee kwijt bent)

en iets geheims gekocht :?
Geluk is de vrucht van intens werk
Esther

Bericht door Esther » wo 28 mar 2007, 16:39

Nee, gewoon zo'n 50 meter ding.. was maar 11,50 hoor!! Geen electronische dritt ofzo..

Heb vandaag wat foto's gemaakt van Tea thuis en met haar nieuwe halster..

en iets geheims ja!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie