Ik begreep je wel hoor Andrea! Ravina is zoiezo al geen slanke, nu maakt ze het idd helemaal bont.

Ik zat me laatst ook af te vragen hoe ze er aan het einde van haar dracht uit zou zien, ik hoop niet dat ze echt mega wordt...
Caroline, als het jeukt moet je er juist vanaf blijven!
Moet ik zeggen. 
Ik probeer hem iig wel te helpen met zijn vachtje. In eerste instantie wilde ik hem liever niet te uitgebreid poetsen, ivm slecht/nat weer etc. Maar hij heeft er zoveel last van. Als ik hem vast zet in de stal gaat hij uitgebreid tegen de staldeuren aan staan hangen en schurken.

Fabienne komt volgende week langs...
Lauraatje, dankjewel! *Trots*
Siets, dankje! Ik vond de stallen op de kliniek ook erg indruk wekkend. Maar ze zijn natuurlijk ook wel mega groot en lekker schoon! Ze vroegen nog of hij in een speciale hengstenbox moest, als hij tegen deze deur aan zou gaan staan kwam ie er nog lang niet bovenuit volgens mij.
Saskia, dankjewel!
Esther, jij speelt vals, jij laat Tea afvallen.

Wie weet gaan wij ook weer eens rijden als ik een nieuw zadel heb, de bak is nu iig wel droog eindelijk.
Arins vlechtjes waren eigenlijk bedoeld om zijn manen naar een kant te laten vallen, maar er piepten meteen al allemaal pieken uit. Misschien nog maar eens over doen als hij het toe laat.
Charret, Ravina is 25 juni uitgerekent. Ze zit nu dus op 7 maanden, nog 'maar' 4 tegaan! Ik zal het ook tegen Arin vertellen, geef Alies maar een dikke knuffel van ons!
Danphe, dankjewel! Ravina is ook wel tevreden volgens mij. Ze is in haar doen en laten wat relaxter geworden.
Wat veranderd hij hard he, gelukkig. Nog even afwachten of hij binnenkort wat dikker gaat worden, anders moet hij toch nog wat extra's krijgen.