Primeur!!
Ik vind hem erg leuk om te zien, alleen soms zijn koppie, bij zijn neus wat minder en hij liet behoorlijk knieactie zien bij zijn achtebenen, maar hij moest toen ook behoorlijk baggeren, dus of dat normaal ook zo is is nog te bezien..
Wel grappig dat hij zo mak is om te rijden, hij brak de stal bijna af en hij bleef in de bak maar rennen, wat een idioot, maar wel een schattige idioot..
Ik vind hem wel leuk, ben benieuwd wat Bart voor hem in petto heeft..en hoe hij het gaat doen op de HK, als hij gaat..
Hij heeft zowel wat van zijn vader als van zijn opa.. Die vader van Orsta is echt supermooi vanaf de foto!!!
Wel grappig dat hij zo mak is om te rijden, hij brak de stal bijna af en hij bleef in de bak maar rennen, wat een idioot, maar wel een schattige idioot..
Ik vind hem wel leuk, ben benieuwd wat Bart voor hem in petto heeft..en hoe hij het gaat doen op de HK, als hij gaat..
Hij heeft zowel wat van zijn vader als van zijn opa.. Die vader van Orsta is echt supermooi vanaf de foto!!!

Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ben dr ook nog niet uit wat ik 100% van hem vind of moet vinden...maar qua karakter valt hij mij alles mee.
En hij was hier inderdaad net terug van 2 weken beleerschool Trudy de Jager.
En ben geen sperriem mens, je snoert alleen een mond dicht, maar lost niet het probleem op.
En hij was hier inderdaad net terug van 2 weken beleerschool Trudy de Jager.
En ben geen sperriem mens, je snoert alleen een mond dicht, maar lost niet het probleem op.
Geluk is de vrucht van intens werk