Zoals jullie gezien hebben heb ik de topic over de hengsten die ooit in Nederland gedekt hebben en het topic met alle elitehengsten en merries weer aangepast met alle wijzigingen die er sinds 2010 waren.
Van een groot aantal paarden is helaas geen foto beschikbaar of een niet al te fraai exemplaar. Dat is mij, en met mij veel anderen geloof ik als ik het zo lees, een doorn in het oog. Ik heb dan ook de volgende vraag.
Is er iemand die van een bepaald paard uit deze topics een (betere) foto heeft die ook gebruikt mag worden in dit topic (en het liefst ook in mijn bestand waar ik veel van de info uit gehaald heb).
Ik weet dat er van sommige paarden wel foto's in de Fjordenboekjes hebben gestaan maar ik heb al tijden niet de mogelijkheid om ze in te scannen.
Foto's (oude) hengsten en elitepaarden
Foto's (oude) hengsten en elitepaarden
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Re: Foto's (oude) hengsten en elitepaarden
Ik kan je niet helpen aan (betere) foto's helaas.
Maar is het misschien een idee om foto's te maken van de paarden die wel in de boekjes staan?
Bij goed daglicht zodat je geen flits nodig hebt en dan gewoon een foto maken. Bij gebrek aan een scanner
Maar is het misschien een idee om foto's te maken van de paarden die wel in de boekjes staan?
Bij goed daglicht zodat je geen flits nodig hebt en dan gewoon een foto maken. Bij gebrek aan een scanner

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Moet ik even op de andere pc. Misschien heb ik nog wel wat.. In ieder geval 1, verder niet denk ik..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ga ik proberen Ilona. Hopelijk lukt dat alleen want de boekjes klappen snel weer dicht. Onder de scanner kun je ze plat drukken maar nu moet ik ook een fotocamera vasthouden.Ilona schreef:Ik kan je niet helpen aan (betere) foto's helaas.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco