ik dacht al in mezelf 'wat nu weer?' (gaat altijd zo, is telkens een kleinigheid waar hij om zaagt, zoals een haartje op de oprit of zo)
bleek dat ons gras op een weide te lang staat

ja we moeten maar een oplossing zoeken, of de paarden er al opzetten of het hooien (ja met dit weer, en dat wil leslie totaal niet)
3 weken terug heb ik nog foto's genomen en toen stond die bepaalde wei super, ongeveer 15cm hoog gras, praktisch geen onkruid
nu 3 weekjes later kan arwen haar rechtstaand in het gras verstoppen

de paardjes staan ondertussen al een kleine week op een klein afgespannen stukje (ze moeten zich er niet aan dood eten)
en dit weekend krijgen ze er een klein stukje weer bij
nu gaan we ook, omdat het gras tegen de elektriciteitsdraad is beginnen groeien, ervoor zorgen dat op dat onderste draadje er geen elektriciteit meer op staat (kan het ook niet verloren gaan, Swann heeft ondertussen door dat ze moet opletten met draden, er hangt er ook nog eentje boven met elektriciteit)
vorig jaar liep hij te zagen dat het moest regenen voor het gras, nu hebben wij (de rest niet,vraag me ook niet hoe het komt) te veel en verschrikkelijk hoog gras staan
de omgekeerde wereld, het is ook nooit goed he voor een boer
hebben onze paarden al van april geen hooi meer moeten bijkrijgen wegens genoeg gras op het land, is het weer niet goed
zal dit weekend een foto maken van hoe lang het gras wel niet staat