Pipo ziet spoken wat kan er mis zijn.

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
foss

Re: Pipo ziet spoken wat kan er mis zijn.

Bericht door foss » zo 30 okt 2011, 15:54

Het is nog steeds niet helemaal duidelijk we denken aan een val of een trap ik hoop dat een osteopaat meer kan zeggen want een paar weken geleden durfte ik die nog niet te bellen hij was te slecht.
Nu is hij weer onduigend en probeerd weer te rollen op zijn manier maar hij kan zijn hoofd nog niet gemakelijk naar beneden doen.
Ik hou jullie op de hoogte, pipo is in ieder geval erg blij met alle extra aandacht.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
foss

Bericht door foss » di 01 nov 2011, 18:06

Maandag komt er iemand voor Pipo die verschillen dingen kan maar volgens haar is voor hem het beste acupunctuur we wachten af ze doet ook osteopathie dus we kunnen meerdere kanten op.
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
foss

Bericht door foss » vr 11 nov 2011, 13:32

Afgelopen maandag is Pipo behandels zijn rus is gedaan en in zijn hals acupunctuur, dinsdag nog geen verandering helaas en woensdag was een ramp Pipo wilde niks meer er mocht geen paard bij hem komen alles sloeg hij weg.
Dit was echt balen want de reactie van de acupunctuur is vaak dezelfde dag of een dag later dus het was vreemd, donderdag was hij gelukkig wat beter maar nog niet helemaal top.
Maar vandaag was heerlijk, hij kwam in draf de stal uit en heeft zelf in de bak gerend en een bok gegeven iets wat hij al weken niet meer heeft gedaan.
Zou het nu eindelijk beter gaan ik hoop het zo want van de week zag ik het einde al in zicht maar nu heb ik weer hoop.
Megan

Bericht door Megan » vr 11 nov 2011, 21:39

goh, dat duurt al lang zeg met Pipo.
Fijn dat het beter lijkt te gaan. Nu maar hopen dat er een stijgende lijn in zit!
Dit is trouwens de 1e keer dat ik van acupunctuur voor paarden hoor.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Plaats reactie