Bedacht me ineens dat ze zich over een jaar of wat waarschijnlijk kapot schaamt met dit soort topics
Dochter Survival deel 2: If you can't beat them, join them!
Re: Dochter Survival deel 2: If you can't beat them, join th
P.C. ontpopt zich idd meer en meer als gouden pony met een diamanten randje
Waar Cayleigh eerst, ALS ze al eens wilde rijden, zeurde om op Cos te mogen...wil ze nu niet eens meer als ik het aanbied
...het is nu hier Prince voor en Prince na... 
Bedacht me ineens dat ze zich over een jaar of wat waarschijnlijk kapot schaamt met dit soort topics
....maar ja...dat is dan maar een soort "wraak" voor wat ze mij allemaal heeft aangedaan 
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
isschien dat ze zich over een paar jaar schaamt, als ze inde puberteit is. Maar als ze die periode gehad heeft. Kan ze deze topics wel honderd ker lezen. Zo speciaal wat jij en je dochter samen beleven zo.
Pc is idd een gouden pony met diamanten randje. Die mag je gewoon nooit weer verkopen, maar dat gaf hij zelf ook al aan. Zo'n pony vindt je nergens niet meer
Pc is idd een gouden pony met diamanten randje. Die mag je gewoon nooit weer verkopen, maar dat gaf hij zelf ook al aan. Zo'n pony vindt je nergens niet meer
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
helemaal te gek meis, dit is vast voor herhaling vatbaar, toch Mam? 
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Je kan daar idd heerlijk rijden in de bossen 
Ik ging meestal de andere kant op richting het water
Zijn de pony's al gewend aan het 'boerenleven'
Ik ging meestal de andere kant op richting het water
Zijn de pony's al gewend aan het 'boerenleven'
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Wat een fantastische foto's weer!!
wat zal jij blij zijn dat je die pony teruggekocht heb,en Cayleigh natuurlijk helemaal!!!
wat zal jij blij zijn dat je die pony teruggekocht heb,en Cayleigh natuurlijk helemaal!!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Top foto's!
wat heb jij voor zadel??[heel nieuwsgierig]
* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
Heerlijk zo samen op pad.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Super, dit is mijn droom ook over een jaar of 5-6 
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
P.C. gaat ook absoluut niet meer weg of het moet echt heel gek lopen (er zijn natuurlijk altijd dingen mogelijk die je niet in de hand hebt)
Volgend weekend gaan we weer op pad, want het was zo'n succes en dan met een picknick halverwege met de "kerels" van het gezin..helemaal geweldig!
@Janine- ze zijn super gewend, ik merk gewoon aan de rust die ze uitstralen dat dit 24/7 buiten gewoon zoveel goeds doet. Helemaal voor P.C., die kan gewoon zijn energie kwijt buiten (hij is klein, maar zit propvol energie
) en is dan in het werk heel relaxed. Dit bos is de geweldigste plek die ik ken om te rijden, zoveel variatie..heerlijk!
Mariël, ik PB je even
Volgend weekend gaan we weer op pad, want het was zo'n succes en dan met een picknick halverwege met de "kerels" van het gezin..helemaal geweldig!
@Janine- ze zijn super gewend, ik merk gewoon aan de rust die ze uitstralen dat dit 24/7 buiten gewoon zoveel goeds doet. Helemaal voor P.C., die kan gewoon zijn energie kwijt buiten (hij is klein, maar zit propvol energie
Mariël, ik PB je even
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Wat onwijs GAAF!!!!!!!Ik wil ook gaan rijden met Jasmijn*alleen nog even wat jaartjes wachten
*
Wat een heerlijke foto's
Enne, ik rij nog steeds samen met mijn moeder buiten, dus dat schamen zal wel meevallen
Enne, ik rij nog steeds samen met mijn moeder buiten, dus dat schamen zal wel meevallen
...You can't know me in the way I do...
Officieel benoemd tot OpperKneus van FW 
- Nathalie1985
- Contacteer:
Heerlijke foto's, Zalig moment! Geniet ervan en pobeer je angst wat opzij te zetten! Denk aan je slogan; if you can't beat them, JOIN THEM !!

zorg dan dat je voor die tijd zelf ook weer je onverschrokken onbezonnenheid terug hebt...het is maar een tip!roos schreef:Wat onwijs GAAF!!!!!!!Ik wil ook gaan rijden met Jasmijn*alleen nog even wat jaartjes wachten*
aaah..maar heeft jouw moeder vroeger ook topics over je gemaakt? Ik maak dus al 4 jaar af en toe een topic van die 2Saar schreef:Wat een heerlijke foto's![]()
hehehe...ik MOET haar wel joinen, ze zou ook rustig zelf met een vriendinnetje op pad gaan hoor...als ze zou mogen!Nathalie1985 schreef:Heerlijke foto's, Zalig moment! Geniet ervan en pobeer je angst wat opzij te zetten! Denk aan je slogan; if you can't beat them, JOIN THEM !!![]()
- Yfke-lover
Geweldig zeg hoe je met je dochter lekker buiten kan rijden wil ik ook maar ja zit nu voorlopig zelf in de lappenmand dus gaat even niet gebeuren.
Mijn dochter viel er vorige week voor het eerst af ging niet zachtjes maar gelukkig niets aan over gehouden mijn hart stond even stil ben voor haar rustig gebleven maar wennen doet dat nooit dat kan ik je wel vertellen.
Mijn dochter viel er vorige week voor het eerst af ging niet zachtjes maar gelukkig niets aan over gehouden mijn hart stond even stil ben voor haar rustig gebleven maar wennen doet dat nooit dat kan ik je wel vertellen.
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba