Even voorstellen!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
andre wardenburg

Even voorstellen!

Bericht door andre wardenburg » ma 08 jul 2013, 18:05

Hoi, ik ben Andre, 41 jaar en de vriend van Thessa hier op FW zoals sommige mensen hier wel weten ondertussen.
Door haar is dan ook de liefde voor fjorden ontstaan, voordat ik Thessa leerde kennen had ik niets met paarden, ben altijd wel gek op dieren geweest maar tot dan had ik alleen een paar katten. Ondertussen hebben we samen een mooie veestapel opgebouwd, lijkt hier wel een kinderboerderij :P We hebben samen vijf honden, zes katten, twee konijnen, twee varkentjes, drie geitjes, een hele stoot kippen en vier paarden, waarvan er drie al van Thessa waren en ik het kwartet heb aangevuld met Joost!

Afbeelding
Dit ben ik dus met mijn leuke fjordenman Joost :D

Ik ben nog niet zo lang aan het rijden dus de komende jaren kan ik mooi op Aike en Max het rijden leren zodat ik over een aantal jaar leuk met Joost aan de slag kan. Het is allemaal nieuw voor me maar ik geniet er alle dagen van en hopelijk kunnen we dus over een aantal jaar leuk samen met onze fjorden heerlijke ritten maken!
En ja als je dan dus een fjordje hebt gekocht schijn je je hier op dit forum aan te moeten melden, dus bij deze ;)
Joost! v. Manus, m. Yarra, mv. Ramiro
Ivonne

Re: Even voorstellen!

Bericht door Ivonne » ma 08 jul 2013, 18:10

Welkom Andre, we zien je natuurlijk al regelmatig voorbij komen op FW of FB. Veel plezier met Joost straks, gaat vast lukken! Ik ben Ivonne, 46 jaar en heb 2 fjorden, Marga en haar zoon Fatoush. Verder nog een kwpn-er en een oude pensionpony van 32. Dan nog 2 konijnen, 3 katten, een hond en héél veel kippen. Net als bij jullie een kinderboerderij dus :D
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
lientje

Bericht door lientje » ma 08 jul 2013, 18:22

WAt leuk welkom hier!

Als ik de ruimte aan huis had gehad had mijn veestapel niet heel anders geweest denk ik haha.
Wij hebben momenteel 3 paardjes, een shet, welsh en fjord.
1 hond en nu 1 Fransehangoor konijn, een tweede komt zodra deze gecastreerd is.
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Dennis

Bericht door Dennis » ma 08 jul 2013, 18:41

Welkom Andre! leuk dat je het mannen gehalte hier wat komt opkrikken :D

Ik ben Dennis, 32 en woon in Veghel. Mijn veestapel bestaat uit Geke, een drie jarige Manus merrie en Dreams, mijn 3 jarige shetlander. Daarnaast loopt er nog een jack russel rond met de naam Diesel en ben ik zo nu en dan nog te vinden bij de beestenboel van mijn oom :)

Veel plezier hier!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
andre wardenburg

Bericht door andre wardenburg » ma 08 jul 2013, 18:52

Ah fijn, nog meer mannen!
Joost! v. Manus, m. Yarra, mv. Ramiro
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » ma 08 jul 2013, 19:05

Hahaha, daar is ie dan! Nou mij ken je wel :P
Welkom op het leukste forum van Nederland!!!!
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » ma 08 jul 2013, 21:03

Welkom op FW!!! Leuk hoor, dat je ook het fjordenvirus hebt gekregen van Thessa! En ja, als fjordenliefhebber 'moet' je je inderdaad hier aan melden! (nou mijn vent ook nog....)

Ik ben Suzanne, getrouwd met Leo. Wij hebben 2 dochters, Jessie en Evi van 8 en 5 jaar. Aan beestenboel hebben wij 9jarige merrie en haar 4 kinders thuis staan (2 merries en 1 hengstveulen en 1 ruin). Verder hebben we voor de dames 2 shetten, minishetlandmerrie Jasmijn en shord Mo. Verder loopt er hier een grote zwitserse Sennerhond rond met de naam Kiekeboe en poes Noppes zit in de stal. Haar dochter Nada hadden we eerst ook, maar zij is ongeveer een maandje geleden spoorloos verdwenen |( . Verder hebben we Dinky de cavia nog in een kooi zitten.
Wij hopen ooit nog eens wat schapen en kippen hier te krijgen. Wonen sinds een kleine 2 jaar in dit huis, ook achteraf. Dus je weet wel hoeveel werk er rondom is.

Ik wens je in ieder geval veel plezier op dit gezellige forum!!!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
froukje91

Bericht door froukje91 » ma 08 jul 2013, 21:13

Welkom hier,
Ik ben Froukje. Heb helaas geen eigen fjorden maar mij opa en oma hebben er 5 waar ik alles mee doe. Viola rijden ik en mijn zusje mee en ik men ermee, Dan Ellen (dochter van Viola) daar rij en men ik mee, Fiona men ik mee. En dan lopen er nog 2 kleuters rond beide dochters van Viola: Hanna en Jasmijn.
Erpel

Bericht door Erpel » ma 08 jul 2013, 22:56

Hihi welkom! En wat een gave beestenboel hebben jullie toch.. en dan ook nog eens met supergave Joost aangevuld! Wauw!!

Ik ben Nikky en heb samen met mijn moeder een mini veestapel :D Drie paarden; twee fjorden en een kwpner. Twee konijnen en een hond :D
Horses are like potato-chips, you can't just have one.. :D
Marissa

Bericht door Marissa » di 09 jul 2013, 09:34

Gaaf hoor dat jullie Joost hebben gekocht :D

Maar goed ik zal me even voorstellen :P
Ik ben Marissa, 24 jaar oud en woon vlakbij Arnhem.
Ik ben maar weer gaan studeren en ga nu naar mijn tweede jaar fysiotherapie.

Verder voetbal ik en heb ik 2 gele fjordenmonsters, Hanne (v. Anton) en Hinde (v. Timor)

Veel plezier hier!
Hanne (v. Anton) & Hinde (v. Timor), Preben (v. Tempo), Lysne (Hanne x Gio), Ølvy (Hinde x Gio), Oryza (v. Jelte), Phine (Lysne x Rudsmo Rune) en Perle (Preben x Rudsmo Rune
Marijke_

Bericht door Marijke_ » di 09 jul 2013, 11:32

Welkom en veel plezier hier! Joost is een knap fjordenkind :D

Ik ben Marijke en ik heb jaren een of meerdere fjorden/ paarden gehad. Nu bestaat mijn veestapel nog slechts uit Morgan een 3 jarig vuilnisbakkenrasje en daar blijft het ook wel bij denk ik :D. Leuk dat je zo enthousiast bent en zo geniet van het beestenspul bij jullie!
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » di 09 jul 2013, 16:36

Welkom Andre hier op FW. Wij hebben elkaar al wel eens ontmoet en gesproken (HK en open dag Wanneperveen) maar ik zal me nog even echt voorstellen.
Ik ben Anita, 51 jaar en getrouwd met Jeroen (die ik echt niet zo gek krijg dat hij zich hier aanmeld haha) en in het bezit van een hele Fjordenfamilie die bestaat uit moeder Meline en haar zoons Celony, Djambo, Ferro, Gino en Jilco en dochters Hindra en Indre. Daarnaast hebben we nog 2 Duitse Herdershonden die we zelf hebben gefokt. broer en zus Dingo en Dusty, deze maand 12 jaar oud.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Anouska

Bericht door Anouska » di 09 jul 2013, 17:16

Welkom André!
Ik ben Anouska, 33 jaar, woon samen met Wilfred. Bjorn is mijn 8 jarige fjordenvriend en naast hem hebben we nog een hond (kruising Parson x duitse pincher), 10 half wassen kuikens, aquarium met tropische vissen en momenteel een kraamkolonie vleermuizen *zucht*.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Jilly

Bericht door Jilly » di 09 jul 2013, 19:41

Welkom! Leuk dat je ook aangestoken bent met het fjordenvirus :D
Je hebt het wel meteen goed gedaan met zo'n leuk veulen!

Ik ben Jilly, Belgische en trots baasje van de 7-jarige ruin Hayco.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Esther

Bericht door Esther » wo 10 jul 2013, 07:11

He wat leuk, ook actief hier!!
Ik hoef me ook niet meer voor te stellen neem ik aan!

De twee waren maandag weer lekker baldadig, vooral Joost was in een stoeibui, hihi.
Heb wel even weer met hem geknuffeld, ik bleek toch niet meer zo eng, maar helaas had hij later weer een te pakken, hihi.. Sorry, maar je gedragen als een baviaan doe je maar bij je moeder en Tara. :+ Zowel Tara als Joost zitten momenteel en beetje in zo'n fase!!
Zal kijken of ik vanmiddag weer wat foto's kan maken, Janna zou mij even helpen en dan mag meneer weer even aan de singel lopen! Keuring is straks zo maar een keer!!

Naast Tea en Tara heb ik nog 2 fjorden.
Jeskim in 24 en staat op en dagbesteding voor autistische kinderen. Als ze het werk niet meer aan kan komt ze lekker naar huis van haar pensioen genieten!
En in Wanneperveen loopt de 4 jarige Fjella, een dochter van Tea en een halfzus van Joost, haar vader is ook Manus. Met haar ben ik aan het werk voor de wagen en Annabel rijdt haar 1 keer in de week onder het zadel.

Je komt maar als je zin hebt om bij Joost te kijken, jullie zijn altijd welkom!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 10 jul 2013, 12:48

Leuk André dat je je ook aangemeld hebt. Hoort er wel een beetje bij ja, FW haha. Hier ook al deels bekend hoe en wat, maar toch de korte samenvatting: Ik = Annabel, een vd Bergje tegenwoordig, maar tevens ook zus van Janna. Woonachtig op de boerderij bij de Fjorden in 'het Vene' en zelf in het bezit van dame Flamingo en haar Drafurzoon Declo. Daarnaast ook Binkie (v. Timor) onder mijn hoede. En zoals je op de open dag misschien ook wel meegekregen had dat ook echtgenoot Theo tegenwoordig de rij-hobby deelt met zijn Quarter Lady. Jullie kunnen straks jullie eigen 'herendeel' hier op FW haast beginnen (al is hij hier nog een globale meelezer). Tot slot horen die twee kleine kefbekkies, Texas en Kelowna, die rondliepen de 8e bij ons en we hebben nog drie NMPRSjes (minipony's) om de weide compleet te maken. Maar uiteraard geniet ik ook dubbel en dwars van al het andere Fjordengrut achter het huis en op de landerijen.
Geluk is de vrucht van intens werk
janna
Contacteer:

Bericht door janna » wo 10 jul 2013, 12:56

Hoi Andre, leuk dat je ook de weg naar Fjordenwereld gevonden hebt.
Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Als Joost een beetje op zijn half broers en zussen gaat lijken dan krijg je daar een vriendelijk en relaxed paard aan.
Mijn naam is Janna, zoals Annabel al aangaf zijn wij zussen. Ben via haar dan ook terecht gekomen bij Bart en zijn fjorden. Ik rij voornamelijk op Dieter, een 6 jarige ruin met als vader Timor. Daarnaast ben ik sinds vorig jaar ook in het bezit van een eigen fjordendame, namelijk Imre ook van Timor.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Ydel

Bericht door Ydel » vr 12 jul 2013, 07:00

Hoi Andre!!

Zie je al regelmatig voorbij komen op Facebook.
Welkom hier!!
Super leuk dat je Joost gekocht hebt!
Als alles goed blijft gaan, heb ik volgend jaar ook een kleine Manus van mijn merrie Ydel.
Zij is dit jaar door Manus gedekt.

Vroeger stond Ydel in Schiedam(vlakbij Aike).
Nu staat ze in Waspik bij mijn zusje aan huis.

Ik moet nog steeds een keer bij jullie stekkie komen kijken.
Ik heb mij voorgenomen dit deze zomer echt een keer te gaan doen!
Dan zal ik mijn vent ook meenemen haha
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Jankeke

Bericht door Jankeke » vr 12 jul 2013, 14:27

Welkom Andre.
Mij ken je al. We hebben elkaar ontmoet op het feest van Rien en Sjaan. Ik ben Janneke en in het bezit van Vlin, mijn 13 jarige onstuimige fjordenruin. Vlin en ik hebben het afgelopen halve jaar een relatie probleen gehad maar nu begint het weer goed te komen. Ik heb Vlin mezelf cadeau gedaan toen ik 50 jaar werd onder het motto " het is nu of nooit meer". Hij is mijn eerste en enige echte paard dat ik ooit gehad heb. Ik rijd met hem recreatief in de Drunense Duinen en heb 1 x in de week les van Rien. Hij heeft erg veel geduld met mij en we moeten regelmatig terug naar de basis omdat ik dan alles weer kwijt ben en vol spanning zit. Ik ben getrouwd met Marleen, die je ook ontmoet hebt op het feest. Zij vindt dat paarden in de vitrine van de slager horen behalve........juist ja, Vlin. Verder hebben we nog een wannabeeboxer Teuntje, een hele dikke theemutskat Flicka, een weeskat Bubbles Naranga en een terrorkitten Pebbles. Ook zit de vijver vol met driemiljoen babykikkers. Maar die zullen, zoals ieder jaar, wel weer de wijde wereld in trekken.
Leuk dat je je aangemeld hebt en dat je Joost hebt gekocht. Veel plezier hier op het forum.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 12 jul 2013, 15:36

Hoi Andre!

Ook ik ken jouw gezicht van van FB. :P De foto's van Thessa klik ik altijd even aan als er fjorden op staan jij staat er dus tegenwoordig ook bij op. Super leuk dat je Joost hebt gekocht, krijg je vast een leuk paard aan!

Ik ben Kristel en Beer is mijn reuzenfjord. Wij zijn eigenlijk voornamelijk in het bos te vinden en rijden regelmatig een endurance-wedstrijd. Veel plezier hier!
Plaats reactie