Uh ja ik ben dus Vera vanaf klein meisje altijd fjordenfan geweest. Hart gaat sneller klopen en daarna gewoon
niet weg kunnen bij een fjord. Ja ik heb het virus flink te pakken en na zoveel jaren dromen, dromen
en nog meer dromen kwam daar mijn fjord op mijn pad.
Eigenlijks nog niet echt opzoek maar ja na jaren lang een shetlander bonny te hebben verzorgd en nu even
vreemd gaan met een lieve kwpner kwam daar mijn eigen bonnie mijn pad op gelopen. Na een aantal
bezoekjes als een blok voor haar gevallen. En nu is Bonnie sinds een klein poosje van mij.
Momenteel druk bezig met een band opbouwen, vandaag voor het eerst les gehad en huiswerk gekregen mag
wat meer aan haar kippenkontje en hals gaan doen. Zaterdag komt de tandenmeneer nog langs en dan is
Bon helemaal door de molen geweest. Voor de rest doe ik vooral nu genieten. Ow en ik rij ook
nog steeds de kwpner bij heeft ook een aalstreep en is gek op eten dus is gewoon een bruine fjord

Nou ja uh genoeg gelult neem ik aan. Even nog wat fjordhandig info Bonnie is een 7jarige merrie,
gek op eten en aandacht moet nog veel leren en ja vooral nu al mijn liefste vriendinntje

En lest but not least ja haar manen zijn er af

ja this nu kort kort. Voor het tutten en vlechten heb ik mijn bruine fjord met lange manen nog