Ik heb eindelijk mijn testzadel aangevraagd. Ben benieuwd wanneer die komt, hopelijk niet precies als Yessie naar de hengst gaat

Ik ben benieuwd!
Je maakt me nu wel nieuwsschierig hoor.pjotr_nientje schreef:Ben benieuwd wat je ervan vind![]()
Wij zijn er ook uit welk zadel er komt.
Welke zeg ik nog niet,komt tegen die tijd wel een foto
Ik heb zelf geen boomloos (meer) maar zag je vraag en misschien zou een Startrekk boomloos dressuurzadel iets voor je zijn? Ziet eruit als een 'gewoon' engels zadel maar toch boomloos.Irma schreef:hmmm, een boomlooszadel topic. Hier ben ik ook welkom denk ik, met m'n 2 barefoots :-)
Vraagje aan mensen die er al iets langer in bezig zijn dan ik:
een goed boomloos dressuurzadel, does it exist?
Met de barefoots die ik nu heb is dressuur niet echt mogelijk (en springen ook niet echt), zijn meer allround wandelzadels en dat doen ze prima. Maar bij dressuur is er te weinig steun.
Suggesties?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
dus waarschijnlijk te veel in de beugels hangen, dat is echt niet handig met boomloos.Irma schreef:@pjotr: ze zit eerder te lang dan te kort.
Wat wel is: ze heeft er enkel last van als ze veel druk moet zetten (en dus beetje moet herscholen bij de paardjes), op wandeling is het prima. Teer velletje :-)