Een tijdje geleden had ik me voorgesteld in een topic, en wat meer informatie proberen in te winnen over fjorden...
De nieuwe fjord waar ik op zou rijden komt er niet. Ipv daarvan komt er een grijze schimmel, een ruin, waar iemand anders op komt te rijden...
Maar gelukkig mag ik ook rijden op een andere fjord die daar staat. Ze is 5 en een absolute schat!
Samen met vriendinnen zijn we een stukje uit rijden geweest en hebben we lekker gezwommen met de paarden in een ondiep meertje.
Super leuk ! Duurde wel ff voordat ze erin gingen maar ik kan met enige trots vermelden dat die van mij als eerste durfde:). Eerst vond ze het niet zo geweldig maar nadat ik een beetje begon te spetteren deed ze vrolijk mee.
Er naast was een groot grasveld, en heb ik lekker gedraafd en zelfs nog een stukje gegaloppeerd. Mijn vertrouwen is stukken gegroeid nadat ik van de manege af ben gegaan en jammer genoeg paarden angst gekregen heb. Dit was de eerste keer na lange tijd dat ik me 100% ontspannen heb gevoeld op een paard.
Hopelijk kan ik deze positieve lijn doorzetten.

Groetjes!