Ook ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Nicole, 37 jaar oud en sinds lange tijd besmet met het paardenvirus.
Sinds een paar weken rij ik 3x per week op een 6jarige fjordenmerrie (= bijrijdpaardje, ben dus niet de eigenaresse). Hartstikke leuk en lief paardje maar een echte fjord.
Ze is voornamelijk recreatief gereden en ik wil het dressuren een beetje met haar gaan oppakken (gewoon de basis, b-niveau).
Ben nu ook op zoek naar iemand die ervaring heeft met fjorden, die rustig is en die tijd heeft om mij priveles te geven.
Ik hoop hier een hoop te leren over het fjordenpaard en dan met name het karakter en de rijtechnische "problemen".
Nog vragen? Stel ze gerust

Even mijn openingspost bijwerken:
Anita schreef:Mogelijk is deze Bonnie jouw Bonnie: http://www.abcpiazza.nl/FindHorse.asp?s ... vensnummer
Ik heb net wat foto's op de mail gehad van Anita. Op die foto's staat de Bonnie uit de link hierboven.kristelhans schreef:Als jouw Bonnie de Bonnie uit de link van Anita is, zit haar vader hier ook op Fjordenwereld, Vlin! Vlin is de oom van Beer en dus is Bonnie dan familie van mijn fjord..wat leuk! (als dat zo is he..?)
Laat dat nou idd "mijn" Bonnie zijn

Ik herkende twee van die foto's, die had ik op de hyves-pagina van de eigenaar gezien.
Dit vind ik echt heel erg leuk.