Effe opnieuw voorstellen

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Plaats reactie
heidie

Effe opnieuw voorstellen

Bericht door heidie » di 16 nov 2010, 19:13

Hallo,
Ik was hier al lid, maar al een tijd niet meer geweest en de laatste tijd weer veel zitten lezen over jullie gele leuke mooie paardjes!
Ik had eerst Jordy die ik door de koop van Bailarin heb moeten verkopen. Helaas bleek een andalusier te veel paard voor mij te zijn en zeker een groene merrie die nog niets wist op twee jarige leeftijd.

Nu een jaar paardloos en twee jaar (sinds de verkoop van Jordy) niet gereden. De kriebelskwamen weer en sinds een maand ben ik weer aan het rijden op de ijslanders. Ook nu twee keer een bosrit met iemand gemaakt en man man wat had ik dat gemist. Ik heb na de eerste bosrit en na twee jaar dat ik Jordy verkocht heb, moeten huilen... Gewoon omdat ik het bosrijden en het plezier zo gemist had. Vreselijk!

Voorlopig is het nu niet mogelijk om een eigen paardje te kopen. Waarschijnlijk ga ik binnen nu en twee jaar verhuizen naar egmond, waar mijn vriend woond en daar zal ik kijken of het mogelijk is om een paard te kunnen kopen. De kans natuurlijk groot dat het een fjord wordt. haha Lijkt me geweldig om weer te kunnen genieten met zo'n mooie zwart witte manenkam voor je in bos duinen of strand! Heerlijk!

Ik lees dus vooral mee hier en wie weet??? Komen er wel een keer foto's van een nieuw eigen paardje!
Gr Heidie
Jankeke

Re: Effe opnieuw voorstellen

Bericht door Jankeke » wo 17 nov 2010, 15:53

Hoi Heidie,welkom terug.
Wat kun je dat dan toch missen he die heerlijke ritjes buiten en idd zo'n zwartwitte schommel manenkam voor je. Ik kan me helemaal voorstellen dat je moest huilen na die eerste rit sinds een jaar. Kun je nagaan wat voor impact zoiets toch heeft, die vrijheid, die fjord onder je kont, de wind in je haren en de rust en ontspanning. Ik hoop dat je snel weer een fjordenbeest kunt aanschaffen want ze zijn nu eenmaal werelds.
Overigens, ik ben Janneke, 52 jaar oud en in bezit van Vlin een superleuke, supereigenwijze 10-jarige fjordenruin. Op het obenblik is het net een pantoffel. Ik rijd alleen recreatief met hem en we struinen samen door de Drunense Duinen. (nou ja.....de Helvoirtse kant dan).
Veel lees- en schrijfplezier op dit zeer verslavende forum!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Plaats reactie